Annandag jul..

Så häär såg min annandag jul ut iaf..

Först jobbade jag från 11:30-16:30 ungefär.. skule sluta 16.. men fick jobba över då det va rusch från 14-tiden framåt.. Mellandagsrea osv.. alla e typ ute å shoppar ;P Jag va faktiskt på jobbet en halvtimme innan jag började då jag skulle käka mat å så innan jag började så jag inte skulle va hungrig å såå =P Dubbellön idag oxå btw! Wiie! =D

Efter jobbet satt jag kvar på personalrummet å snackade med Linus, Tarek å lite med VIktor i hela 1,5h! Sjukt fort tiden gick asså.. haha.. =P Men det va trevligt iaf =)

När jag kom heem så tog jag en dusch å sedan va d middag.. jag skulle ju hem till Tingis efter middagen.. så jag va la där runt 20-tiden =) Jag tog med mig karaokemaskinen oxå.. men.. så råkade jag glömma en sladd hemma hos Yi så ja.. ingen användning av den maskinen.. suck..
Annars så fick Tingis låna skivor av Anders.. som tur e.. =) Vi va faktiskt inte så många som va där men det va mysigt iaf! ^^
Vi sjööng karaoke typ hela kvällen.. mkt roligt! =D


Kimmy å Sarah! =)




Tingis söööta hund Lollo!!


Gruppbild (utan Yan å Anny) En normal gruppbild...


Flummig gruppbild.. lool.. ;P Men d va kul iaf! ^^

Åkte därifrån runt 00-tiden.. då tog jag faktiskt en sväng till jobbet för att hälsade på Eugenia som jobbade natt däär =) Det va myspys att få sitta med henne när hon hade sin rast.. men när hennes rast va över så kom det in andra personer hela tiden så man satt å snackade med dem typ =) Muchoo trevligt! ^^ När jah skulle åka hem så fick man syn på en man som stod på baksidan å pissa ute... huum... trevlig syn.. eller inte =/ Vände mig bort hela vägen till bilen.. =P

Nu e man hemma å ska typ gå lägga mig strax! E såå fruktansvärt trött asså!

Time to goo! =)
Natti! ^^

45 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0