Dan innan jul...

Idag har jag jobbat.. 10:30-14 =) Ett pass som gick fort faktiskt =) Skönt skönt.. det va faktiskt inte sååå mkt att göra.. eller jo, det kom la lite småruscher lite då å då =) Men det va inte jobbigt.. som tur e =) Efter att jag hade slutat stannade jag faktiskt kvar på jobbet i 2h ungefär.. helt sjukt att tiden gick så fort.. stannade kvar å snackade med Mentor, Noor, Oscar, Catrin, Linn å Sara.. skulle hjälpa Sara å bli av med lite tider för hon ska åka bort.. så jag å hon bytte en tid i januari typ för att hon inte ska behöva bli av med sina timmar.. men så märkte jag att jag kmr att stänga köket den daan som jag bytte till.. katastrof! Jag suger på att stänga kök =P

Anyway.. egentligen va d meningen att jag skulle på fika med Maria, Kevins lillasyster.. men hon smsade mig å sa att hon inte mådde så bra.. well.. det e bättre för henne att stanna kvar hemma å bli frisk innan hon åker iväg till Tokyo.. så vi får helt enkelt träffas nån gång efter att hon har kommit tillbaka å innan jag åker då =)

Well.. runt 16-tiden så vandrade jag omkring i stan.. köpte lite "julklappar" till Evy.. ^^ Vi firar inte jul hemma.. men jag har lovat att köpa en grej till henne sen hennes 18-årsdag.. men fortfarande hade jag inte gjort d.. så idag tog jag tag i d då lönen hade kommit oxå! =D Hon blev skiiitglad! Men hon visste ju redan va d va för nått så.. =P Men hon blev glad iaf =D Skulle köpa en annan sak till henne.. men jag gick runt i flera butiker å hittade inte det plagget.. katastrof! Verkligen frågade runt å så.. men men.. så e d..Sen så hittade man en finklänning till mig sj oxå! ^^ Vill egentligen ha den till nyårn.. men eftersom min nyår försvinner så får jag använda d vid ett annat tillfälle ist.. kanske den 28:e då det e AI-fest? =P Fast jag vet fortfarande inte om jag ska dit ännu.. det märker vi la =P Det va trots allt längesen jag va på nån ai-fest.. =)

Jag träffade även på lite folk på stan.. Mimmi å Trinh som jag inte har setts på flera hundra år oxå träffade man på Yaou i stan oxå.. å honom har jag inte heller sett på länge..  det va trevligt iaf =)


My neew dress! ^^

När man kom heem så fick man syn på 4 brev som va till mig.. det första brevet va självklart lönespecifikationen! Å de andra 3 va faktiskt julkort!! Va glaad jag blev! Jag fick faktiskt ett kort från min älskling i Japan!! Så himla gulligt av honom! Det va verkligen heelt oväntat! Blev helt chockad faktiskt när Evy sa att det va från Japan.. Det va sweet iaf ska du veta, darling! <3
De andra 2 korten va från Emma å Nina! ^^ Tack så mkt för korten! Gulligt! ^^

Alla julkorten! Tack så himla mkt! Så gulliga alla e mot mig! ^^

Nu e stressdagarna över för min deeel.. imorrn e d julafton å äntligen kan man få slappna av lite med familjen tom! =D De stänger nu restaurangen i 2 dagar.. då skaaa vii köra hot pot I guess ^^ Brukar va vår jultradition.. haha ;P Näämen.. jag ska vila ut mig faktiskt =) Gå en runda i stan imorrn kanske då de har öppet till 14 ^^

Ikväll lär det inte hända så mkt för min deeel.. ska nog bara dega å softa lite! =) Sortera alla mina "singstar" låtar på datorn å ta bort de låtar jag inte behöver typ.. ;P Har för många låtar att hela programmet segar sig när man startar d.. så yupp.. that's my evening I guees! ^^

Ha en riktigt trevlig kväll å jag önskar er alla god jul! =D

49 days left....<3




Kommentarer
Postat av: maria

ja ledsen för det :( men fika när jag kommer tillbaks ja!



superfin klänning! :o

2008-12-25 @ 21:39:31
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0