Hemma! =)

Har jobbat sista stängning för denna vecka iaf... stängde med Sara, Catrin å chefen Helen.. vi blev klar med stängningen typ skitsent dåå vi inte fick förstänga så mkt när chefen va med så jaa... Vi åkte med 4:an spårvagn till Gamlestadstorget å sedan så fanns en buss där.. å då tog jag å Catrin bussen till Bellevue.. jag va snäll å väntade på vagnen med Catrin i 25 min så vi sattbara  å snackade typ =)

Jag mådde inte så bra faktiskt på jobbet.... fick huvudvärk, ont i magen å jag ville bara spy typ... jag tappade bort alla beställningar, gjorde bort mig totalt.. så Catrin löste mig på rast redan innan klockan 19... så åt jag lite göttig sallad som vanligt.. sen så mådde jag bra igen! Som tur va! Så jaa, ingen vidare dag direkt.. =P

Innan jobbet så hade vi handledaremöte faktiskt.. det gick la rätt så braa... =)

Innan jobbet så hade jag en massa att göra asså..blev väckt runt 10:30-tiden för att jag skulle köra faster till sjukhuset.. sen så skulle jag köra mamma å handla grejer..  helt busy asså.. sen så satt jag faktiskt å gjorde min handledarbok... =)
Å kollade på heroes lite.. fast dock hann jag bara kolla häflten av avsnittet ;P Ska fortsätta med de resterande minutrarna nu... =P

Natti! ^^

55 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Hoppas det går bra med handledareproven! Jag håller tummarna för att grejar d innan du kommer hit! :)



Pussar

2008-12-17 @ 17:23:45
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Det e såå långt kvar tills jag grejar d asså.. massa prickar kvar juee ;P + jag måste ha en uppkörning med chefen som antagligen kmr att äga rum i januari oxå måste jag utbilda en heelt ny medarbetare för att kunna bli verifierad handledare.. men jag måste fixa d innan jag säger upp mig iaf =P



Pusss!!

2008-12-17 @ 20:35:54
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0