Igår...

Vill börja gratulera Anny på födelsedagen i efterskott blir d då.. då det va igår! =D Äntligen ett år äldre... =P

Innan festen jobbade jag 8-17:30.. långt pass jag veet... fast tiden gick hyfsat fort.. fick va kassa i början å sedan stå kök resten av dagen.. rätt gött ändå dååå jag behöver lite variation! Jag börjar allvarligt talat tröttna lite på kassan.. =P Hela min morgon å förmiddag va som ett hål för mig.. jag minns inte så mkt från just den tiden.. verkade som jag levde inne i en dröm eller nått.. jag minns typ nått! =P Jag har varit så trött nu de senaste dagarna.. har inte sovit många timmar heller.. men.. inatt ska jag sova riktigt göttigt asså! E ledig från jobbet då! =) Men iaf.. jag va borta i början av dagen.. minns inga beställningar, tappade bort mig, typ.. riktigt pinsam.. =P Sen efter min andra rast satt jag inne på kontoret med chefen.. jag däckade lite =P Låg å sov lite.. så trött va jaag! Men när jag vaknade till så började jag leva lite igen.. haha.. jag vaknade till lite å visste va jag höll på med iaf =P Det va en skumkänsla iaf...

Efter jobbet tog jag sällskap med Catrin å åkte heem... va tvungen att skynda mig lite för man skulle vidare till Annys b-day party! =) Men d tog lite tid.. för jag ville inte stressa typ =P

Det va en del folk där å Anny bjööd oss på göttig tacos! =D Så gööööttigt!!! Åt en massa massa! Yummie! ^^
Efter d va d mingel mingel sen så va d tåååååååårta! Vilken gooood tårtan Anny har gjort asså! Skitgöttigt! =D
Å jaa, sen va d presentöppning =) Jättefina presenter hon fick av alla! =D Allt va typ rosa! Hahah ;P
Jag va faktiskt skittrött igår.. va helt borta på festen.. tänkte på sömn hela kvällen! Haha.. men inte konstigt då jag har sovit så lite de senaste dygnen å vart så upptagen meed... =/

Vid 12-tiden började folk rusa iväg hemåt.. meningen va att vi oxå skulle åka heem.. men vi stannade typ till 3-tiden..Vi va få faktiskt.. men det va jag, Evy, Ming Ming, Anny, Yan å Yi som va var kvar.. å jaa..

Aja, ny dag.. får la se va som händer.. hoppas att alla mår bra!
En ny arbetsdag för mig.. som vanligt =P Börjar 12:45 å jobbar till 17 bara.. SKÖNT!! Idag känner jag verkligen mig för ett mestidspass =P Faan, jag vaknade tidigare för att jag trodde att jag började 12!! Suck... jag kunde ha sovit en timme till jue!! =(
Ajaaa.. ska ligga ner på soffan nu å deega! Så trött... så ont i mina knän å beeen... =(

Ha d så braa! =)

51 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Hehe så trevligt! Privat fester är dem bästa! ;)



Du får se till o sova mer då.. xiao zhu zhu! haha! ;P

2008-12-22 @ 15:38:33
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Hahah... jag e ingen xiao zhuzhu! Som jag sa.. jag vill va en.. men kan inte.. =(



Puss

2008-12-22 @ 23:28:48
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0