Jobb jobb jobb...

Yupp.. hela min vecka består av jobb...Så här ser schemat ut iaf...
Idag (igår måndag): 17:15-00:45
Imorrn (idag tisdag) 17:15-00:45.. men ska va på jobbet kl.16 då jag har handledarmötet..
Onsdag: Min ENDA lediga dag..
Torsdag: 11:45-19:15
Fredag: 8:00-17:00
Lördag: 8:00-17:30
Söndag: 12:45-17:00

Tillägg: Nej, jag har inte tagit nån extra tid.. jag va schemalagd så från allra första början...
Inte nog med det.. utan mina dagar e verkligen fullbokade.. eller jaa, de flesta dagarna iaf... =P Det händer så mkt på sistone.. Yoey ska ha en hemmafest på fredag å Anny fyller år å ska ha en födelsedagsfest på lördag! =D Händer la säkert mer.. men kommer inte på något nu.. aja, det märker vi ;P

Stängningen idag gick bra faktiskt... stängde med Catrin å Sara som vanligt å vi gjorde en skiitbra stängning. Hoppas att chefen inte ger oss några anmärkningar angående vår stängning... Chefen börjar nu gå igenom allas stängningar typ.. å sen så skriver de till den arbetsledaren vilka grejer de missat osv.. Catrin va smart.. hon läste andras missar.. oxå såg hon till att vi fixade d.. så jaa.. därför gjorde vi en bra stängning =)

Jag å Catrin tog sällskap hem då hon bodde åt mitt håll typ.. skitnajs! ^^ Så skönt att man kan åka hem med nån.. slippa åka hem ensam eller vänta på vagnen helt ensam.. =)

Har fortfarande ångest.. har fortfarande inte gjort klart handledarboken.. haha.. meeen guud.. hur ska jag hinna detta e frågan? =P
Ajaa, det fixar väl sig alltid till slut hoppas jag...

Måste upp tidigt imorrn meed då jag ska köra min faster till sjukhuset för undersökning typ.. bye bye sovmorgon!! =(

Time to sleep!
Natti! ^^

56 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0