Jul på Liseberg! =D

Yupp.. idag va man på jul på Liseberg med Evy, Anny, Yan, Jennifer å Ting Ting =) Det va trevligt å det va verkligen fint där =) Med alla ljus å juldekorationer... härlig julstämning =) Det va mkt folk där faktiskt! Testade på en spansk våffla med mjukglass.. det va okej laa.. blev lite för mätt av det... det va för mkt helt enkelt =P Men jag åt upp allt ändå... (jag e känd för den som inte slösar) =P Vi gick bara omkring där.. kollade lite på djur.. det fanns tydligen lite djur inne på parken.. haha =P Typ getar osv.. ;P

Alla som va där på Lisse (förutom jag då) =P


Skridskortime! ^^




Sisterpower! ;)


Flumm! =P

Vi åkte lite skridskor oxåå.. det va faktiskt kuuul! =D Det va bara jag, Anny, Yan å Evy som åkte.. de andra satt bara å kollade.. de åke aldrig =( Anny va såå söööt... hon hade inte åkt skridskor sen lågstadiet 3:an.. så söööt... hon va såå räädd =P Så hon höll i oss hela tiden =P Nääe, men det har varit en riktigt trevlig kväll faktiskt med skridskoråkning =) Efter d så drog vi alla hem.. vi ringde pappa å bad han hämta oss =) Jag körde aldrig själv för jag vill inte parkera ute i stan typ.. svindyrt med parkering ute i stan! Å vi vägrade ta vagnen.. haha =P Det va inte ens meningen att jag å Evy skulle till Lisse heller.. då vi va panka å inte hade pengar för att betala inträde.. men så hade räddaren Jennifer tydligen 2 extra kort så jaa! Då åkte vi diit! Tack Jennifer! =D


Söööta Jennifer å jag! =)

Guud, jag e faktiskt helt förstörd... har sovit för lite å har typ mörka ringar runt ögonen.. helt förjävligt asså.. =P Det märkte jag idag när jag kollade på bilderna.. =P Måste sova mera asså! Men jag har faktiskt sovit många timmar inatt... vaknade typ vid 15-tiden ungefär ;P Nääe, men jag vaknade först vid 12 sen somnade jag tydligen om.. haha =P Men det va sköönt att få sova ut iaf =D

Imorrn ska jag jobba igeeen.. jobbar dock ett mespass... 10:30-14... inte så farligt faktiskt =) Visst föredrar jag långa passer.. men imorrn har man ju planer efter jobbet så då e mestider passande... haha =P

Löning om 5 min ungefär!!! WIHOOOOOOOOOOOOOOO! =D Vet fortfarande inte hur mkt jag fååår... för lönespecifikationen har ej kommit ännu.. men men.. det får bli en surprise vid 00 slaget =P

Jag har fastnat för en låååt... Sarah Dawn Finers låt - I remember love... skitfin låt =)

Nääe, orkar inte blogga mera.. =P Ska kolla på Super trio show innan läggdags =P Gulligt att mina syskon sitter å spelar kort med våra föräldrar nu.. haha =D Jag e den enda mobbade som sitter häär.. men ska sitta med dem sen å umgås lite =) hihi ^^

Ha d toppen! ^^

50 days left....<3

Kommentarer
Postat av: Simon

Trevligt ni ser ut att ha det ;)

2008-12-23 @ 08:01:20
Postat av: K'

Aa, riktigt trevligt såg d ut o vara ^^



Hoppas du har sovit ut ordentligt nu o haft en bra dag på jobbet gullet!



Meri-kurisumasu! :D

Pussar

2008-12-23 @ 16:27:14
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0