Juldagen!

Jaddu.. lite seeg dag kanske.. hände inte så mkt.. jobbade bara.. ett kortpass tom.. vill ju såå gärna jobba ett långt pass då det e dubbellön å allt! Men men.. jag överlever väl... ;P Det va DÖTT på donkan idag.. helt otroligt! ;P Men det va skitskönt att jobba iaf!
Tiden gick megafort ändå trots att det va dött.. =P
När jag slutade så va Mentor å Sahand kvar å då tog jag sällskap med dem till Vasaplatsen.. å sen så sprang jag efter min vagn helt enkelt =P

Väl hemma så hade alla redan käkat.. å då hade de sparat massa hotpot mat till mig så jag satte mig där helt själv å mobbad å hade massa mat framför mig =P Kände mig som en kung då... haha =P

Jag <3 Mat ;P

Imorrn e d jobb jobb som vanligt.. efter d så blir d karaokekväll hos Tingis! ^^ Wiiee! ^^ Henne har man inte träffat på evigheter! Ska bli kul att få träffa henne igen! =D

Time for a nice shower! =)

Ciaaao for now! =)


Kommentarer
Postat av: K'

Nice med dubbellön! Såna tider är det verkligen värt o jobba! Om man inte har något vettigt planerat då ^^



Woah, ser riktigt läckert ut!

Men kände du dig inte som en "drottning"..? ;P

Haha, sry sötis. Länge sen man fick chansen o skämta med dig älskling ^^



Pussar!

2008-12-26 @ 15:08:16
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Guud jag saknar våra skämtsamma stunder!! Min lilla xiao zhuzhuuuuuuuu!! ^^

Minns du fortfarande de 2 "användbara" meningarna på kanto nu igen? ;)



Puss puss!

2008-12-27 @ 02:25:31
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0