Ledig onsdag!! =D

Yupp.. idag så e d min enda ledig dag!! =D Skönt skönt.. ^^
Tog en snabbfika runda på Espresso House med Mentor, Oscar å Moa.. Satt där inte alls länge då alla hade bråttom hem typ å de som bodde ute på landet skulle hinna med deras buss osv.. =P Så jag va hemma lagom i tid innan middag.. har inte ätit middag hemma på en vecka minst.. =P Well.. har vart så upptagen med jobb å så.. =P
Men fikan va trevlig iaf.. Mentor berättade massa roliga saker han gjorde med andras mctime.. har nog aldrig skrattat så mkt asså =P Såå kuul verkligen! =D

Ikväll ska jag kolla på Dexter ^^ Oxå ska jag läsa uuut min Twilight bok ikväll! Wohoooo ^^ Har knappt 30 sidor kvar att läsa.. såå gött! Ska börja med New Moon som e efterföljaren till Twilight.. ^^ Det ska bli bra! Hittills har Twiight varit en braa bok! ^^ Hoppas att New Moon e lika bra =)

Jag koom på lite grejer faktiskt från gårdagens stängning.. det va en konstig snubbe igår som kom å handlade typ 2 såna dvd-skivor av mig.. å jaa, priset blev 8 kr så jag sa summan till den snubben... å han bara "det e lugnt, jag ska betala" sen så langade han mobilen till mig... men jag ville ju ha pengar liksom... fattar inte varför han gav mig mobilen.. sen så kastade han fram nycklar å allt han hade på brickan.. han va verkligen helt borta... antingen va han för full eller så gick han på nått.. för han va totally helt borta! Chefen va oxå däär.. hon ropade in mig å frågade mig om allt va okej å om hon behövde hämta vakterna från Jamessons.. jag sa att det va lugnt å att vi skulle avvakta typ.. men.. så gick den snubben på alla gäster..gav alla kram osv.. oxå va han på väg att starta bråk med nån snubbe..jag gick bara bak å skrattade typ.. för han va så borta! =P Men sen så gick Helen å hämtade vakterna... å tydligen så hade den snubben varit hos Jamessons å supit i flera timmar.. Helen bara: "Men varför skickar ni över honom till oss..?" =P Det va lite roligt =P
Efter d när vakterna tog ut honom.. så kom han tillbaka till min kassa igen.. han ville ha mat.. men hade typ inga pengar å gav mig mobilen å nycklarna.. igen.. =P Sen så såg han Helen.. å han bara till en annan gäst: "Va arg hon e!" Men det va hon inte liksom.. =P Sen så sa snubben till mig: "Connie, e allt lugnt nu eller?" Dååå började Helen skratta typ å höll på å reta mig hela kvällen... "Connie har fått en nyyyyyyyyy väääään" =P Roligt att ens chef kan skoja till lite granna =D  

 

Juste, en händelse till... en konstig gammal gubbe beställde lite grejer av mig typ.. sen så helt plötsligt så frågade han mig om jag sjöng.. Jag sa att jag inte gjorde d... han bara: "men jag tycker att du har en väldig fin röst.. inte för att jag ska skriva på nån skivkontrakt med dig men bara rent allmänt".. det va lite lool iaf =P Han menade nog att jag hade en fin röst när jag pratade.. lool.. å neeej jag sjöng aldrig framför honom..!!! haha =P

Nääemen.. annars har d inte hänt så mkt mera.. mina knän e utvilade iaf.. har haft så ont i knäna efter jobbet nu i flera dagar.. tror att jag har stått för länge typ.. nääe, imorrn e d ytterligare ett arbetspass... =P

Å jag längtar tills LÖNING!!! =P

Wiiiiiiiiiie imorrn kmr januarischemat ut oxå!! =D Undrar hur jag kmr att jobba i januari... =P Sista månaden jag jobbar mkt! =D

Take care! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0