Lugn söndag! =)

Hoppas att ni har haft en underbar helg! ^^

Igår söndag så va jag bara hemma faktiskt.. känns så skönt att få va hemma igen.. å äta middag med familjen,, =P Kändes verkligen åratal jag inte har ätit middag hemma! Haha.. dels på grund av jobbet å dels att jag e ute å träffar vänner å så.. =)
Men iaf.. jag va bara hemma å deeegade.. skithärligt verkligen! ^^ Låg på vår nya soffa å bara dega =) Så skööön soffa verkligen! Hihi ^^ Oxå kollade jag på sanningens ögonblick med brorsan.. haha.. asså.. verkligen pinsamma frågor de ställs ibland.. helt sjukt! =P Fattar inte varför folk kan ställa upp på sådana program asså.. men, va gör folket inte för pengarnas skull..?
Efter d så gjorde jag inte så mkt.. satt å kollade på Super Trio Show som vanligtvis brukar vara i 40 min.. men gårdagens avsnitt varade i 1h å 25 min ungefär då det va ett special avsnitt.. men det va kuul faktiskt! =) Lite skratt å så =) Sen så va klockan 2.. å då gick jag å la mig =)

Idag så blev jag väckt som vanligt.. =P Fick ringa å boka lite läkartider.. ta hand om tvätten.. å nu så sitter man häär å ska börja kolla lite på serier.. ska även gåå träna lite spinning idag runt 17-tiden! Känner för att träna faktiskt =) Annars så blir det bara en lugn måndag för min del.. händer inte så mkt.. vika tvätt på kvällen kanske =P Nämen.. njuta av min ledighet från jobbet helt enkelt.. =)

Take care! ^^

64 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0