Lyckad kväll! ^^

Ihåg va d den efterlängtade julfesten som ägde rum på Valand! ^^ Förfesten började på Jamessons vid 18-tiden å där satt alla å hängde tills klockan 19:15 då det va insläpp på Valand =) Det va inte så många som va bjudna så som vi trodde.. men det va kul ändå =)


The ticket =)


Amir höll ett tal under förfesten.. =)

Mingelbilder på Jamessons =)


Sen vid 19:15-tiden drog vi alla vidare till Valand.. där fick man stå å köa.. å jag hade inte så mkt kläder på mig så jag förs ju häcken av mig =P När vi väl kom in fick vi dra ner till garderoben å hänga av oss våra jackor.. å sedan fick vi gå ut igen för att gå upp till festvåningen där middagen ska vara.. =) Det blev buffé med lite olika rätter.. å det va rätt så gott faktiskt =)
Men det luffiga va att det inte fanns stolar!!! Utan vi fick STÅ upp å käka vår mat! Lol =P Varför har de tagit bort långborden å stolarna som vi hade förra året?? =P


Maten! =) Gott gott! ^^

Under tiden vi åt så va de flesta redan klara med maten.. eller snarare.. de orkade inte äta upp maten för det va för mkt eller nått.. men jag då.. känd som käkmonstret stod fortfarande å käkade.. haha =P Damn va alla retade mig för d =P Jag verkligen "slickade" rent hela tallriken.. lool.. jag tycker inte om att slösa, så därför åt jag upp allt! Haha.. det roliga va oxå att jag blev inte sååå jättemätt av maten.. de blev helt paff.. =P Som sagt.. underskatta mig inte när det gäller mat =P


Allt uppäten =P

Efter maten så va det lite underhållning.. så det blev lite sång å musik å uppträdande.. temat va disco.. så de sjöng lite discolåtar å livade upp stämningen rejält! Men det va kuul! ^^ Fast det hemska va att det inte fanns några stolar, så man kunde inte sitta ner å vila fötterna då jag hade värsta högklackade skor! =P


Mycket Donkan folk inne på Valand ;P


Scenen =)

Efter all underhållning va det äntligen prisutdelning av "Årets medarbetare".. Det va alla McDonald's restauranger i Göteborg samt Kungsbacka å Ale Torg som va med på festen.. så det tog lång tid innan d tog slut =P Vår restaurang Avenyn hamnade bland de sista som fick dela ut priset.. å den som blev årets medarbetare på Avenyn va...

Oscar!
Ett stort grattis till dig!


Alla som blev årets medarbetare på scenen!

Deras pris va då en veckas skidresa till Alperna med fullt betalt! Riktigt göttit! ^^

Efter allt detta så va det finally PARTYYYYYY! =D
Klockan va då 22:30 ungefär... damn va allt detta höll på så länge... =P Å jag hade verkligen riktigt ont i fötterna! =P Ingen stans att sitta nämligen! =P Men det va så najs att komma ner till nattklubben å sitta ner en stund å vila fötterna innan dansgolvet!! =D


Jag å Eugenia hängde nästan hela kvällen på dansgolvet! Haha.. det va såå kuul verkligen! ^^ Bra musik med för den delen! =D Riktigt naajs asså! ^^ Det va varmt å svettigt! Vi 2 verkligen släppte loss på dansgolvet! =D Men det e braa fettförbränning som vi 2 kallade d! ;P

Jag träffade även på en gammal klasskamrat från gymnasietiden på denna fest oxå =)

Jag å Love =)

Typ en timme kvar innan festen slutade.. så drog vi 2 äntligen från dansgolvet då jag hade skitont i fötterna! =P Dansade med högklackat hela kvällen jue =P Eftersom jag å Eugenia hade samma skostorlek föreslog hon att vi 2 skulle byta skor ;P
Inte långt efter d drog vi tillbaka till dansgolvet! =D


Vid 01-tiden så slutade festen... fort tiden hade gått verkligen.. men det va verkligen en skitkuul kväll igår! =D
Vi andra drog vidare till Spritluckan/Park Lane.. =) Vi ville ha med Eugenia oxå.. men hon skulle ju upp å jobba öppning idag så ahh.. hon ringde Dman å bad honom att komma hämta henne.. =) Men Oscar ville inte att Eugenia skulle stå å vänta på Daniel sj så vi gick med henne å väntade på Dman.. under tiden vi väntade på Dman gick Eu in till 7-eleven å köpte godis! =P Det roliga va att Eu köpte en annan godis påse till Oscar.. å varken jag eller Oscar såg att hon köpte till honom.. men han ville inte ha.. å försökte ge tillbaka påsen till Eugenia! =P Men sen när Dman kom så gav han påsen till Dman.. men jag fick tillbaka påsen tillslut å Eugenia bara: Connie, du fixar det på nått sätt.. haha =P När han åt från godiset så sa han typ: "Jag tänker på Eugenia när jag äter dessa"... HAHA.. =P Det va lool verkligen! ;P

Ahh, när vi hade lämnat av Eu så drog vi vidare till Parkan! Kan ni fatta? Jag kom in på Parkan utan att behöva visa leg eller nått! Wohoo!! =D Det va asmkt folk därborta! (Inte konstigt.. de flesta va typ från Donkanfesten) =P Men jag satt mest ner å bara pratade.. =)


Park Lane

Va hemma igen efter 03-tiden nån gång.. men då va jag tvungen att fixa lunchmenyer åt föräldrarna innan jag gick å la mig.. Evy va fortfarande uppe då oxå.. så vi snackade lite stund.. =)

Men förövrigt va det en skitkuuul kväll igår!
Tack för en grymt rolig julfest, Avenyn! =D
Tack för en bra sista Donkan julfest! ^^

71 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Såg riktigt kul ut! Mmm.. va god mat det måste ha varit, det är sån mat jag längtar efter ;)

Du va söt gullet o verkligen fin uppklädd för festande! ;)



Sköt om dig! Pussar

2008-12-02 @ 10:59:10
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K' Tack söööt! (L)

Jaaa, det va skitkul den festen asså.. =) Avenyn vet hur man festar ;) Jaa, maten va faktiskt helt okeej.. men blev ju retad jue för jag åt upp allting.. å d va ganska mkt mat.. lol ;P Men that's me.. hatar att slösa på mat as u know darling ;)



Miss u!

Puss! <3

2008-12-02 @ 16:42:19
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0