Måndag...

Måndag... en ny vecka... helvetes arbetsvecka... jag e inte på nån blogghumör idag.. men ska dra igenom dagen fort =P

Idag åkte jag först å främst till banken... sen så blev jag inringd till jobbet för att komma dit tidigare..
Jobbade stängning.. men fick inte gå därifrån förrän 01:10.. kass! Vi hann inte föörstänga så mkt då det kom lite ruscher då å då..
å jag fattar verkligen inte va folk gör ute på en måndag?!

Efter jobbet gjorde jag å Catrin sällskap hem som vanligt.. vi tog vår sista vagn.. men innan d så hängde jag med Catrin till 7-eleven för att köpa lite grejer.. å då.. såg vi en gubbe som anklaga en dam för att hon har stulit en chipspåse.. å blablabla.. det va sjukt iaf.. men hon sa att hon inte stal d.. blabla.. men när jag å Catrin tänkte efter så såg vi att hon va där vid chiphörnet å hängde hela tiden.. gick fram å tillbaka.. så ja.. vi tror att hon va skyldig iaf! Men tyvärr så såg inte han som arbetade detta så han lät faktiskt henne gå.. SJUKT! =/

Imorrn börjar Elmaco kampanjen på donkan.. gött! Jag älskar Elmaco! Haha! Imorrn blir d onyttigt för min del iaf ;P Ingen sallad å morötter som vanligt =P

Nääe, nu e jag faktiskt trött! Ska nanna nuu.. klockan e rätt sent...

Nattinatt! ^^

42 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0