Omg...illa!!

Fick reda precis nyss av Linn å Julia att vi fick en GAP buster på jobbet i lördag vid lunchtid.. å jaa... jag jobbade faktiskt den dan å vi fick ingen bra resultat... igen.. dock bättre än förra gången.. vi fick 67% denna gång å förra gången 57%.. å chefen vet inte om d ännu... å hon kmr att flippa imorrn (eller idag)! Man ska ju sträva efter 100% då det e som bäst.. asså guud... jag mår dåligt! Visst, den gästen kom inte till min kassa.. vet jag.. för jag fick ingen kvittogäst... men ändå.. att man va med å jobbade den dan räcker asså..tydligen så gav nån av kassapersonalen fel läsk till gap buster människan.. oxå va servicetiden skitdålig meed... 5min?! Målet e iaf 3 min.. kötid + själva betjäningen.. men.. gap buster människan kom under lunchruschen i lördags då det va som mest barnfamiljer å happy mealer.. å det tar tid att packa dem.. så jaa, de 5 min kan man förstå ändå.. aja, vi får la hoppas på d bästa å få bättre resultat i januari helt enkelt..det som har hänt har hänt.. inget man kan grubbla över direkt..

Bättre lycka nästa gång! =)



57 days left....<3

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Oh lord, shit vilken dålig trend vi har haft på gapbuster nu på sistone... vi får hoppas på det bästa tills nästa gång =) Vi får skylla det här på alla Happy meal hahha =P

2008-12-15 @ 23:31:37
Postat av: Connie

Exakt! Dumma happy meals ;P

Joina fb gruppen som Linn skapade.. haha!

"Slopa Happy Meal" ;P



Vet du va det cpiga e meed som jag fick reda på varför vi fick poängavdrag..? Att den gap buster människan fick köa till toaletten i 15min!!! Det e heelt lool asså! Så Emelie ska överklaga detta.. å få liiite mer poäng.. jag menar... om gap buster människan fick köa 15min till toan så e d ju inte vårt fel! Helt stört asså! =/ Det e inte så att vi sätter tidsbegränsningar på toabesöken liksom lool..

2008-12-16 @ 03:28:23
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0