Onsdag..

Jobbat som vanligt.. jag va schemalagd 12-15:15.. men jag fick jobba över till klockan 18 ist =) Hände inte så mkt på jobbet tror jag inte.. eller jag minns faktiskt inte.. haha ;P Well.. om jag inte minns, så betyder d att det inte hände nått speciellt.. eller jooo, tiden gick oerhört SEEEGT idag! Sjuuuukt segt! Haha.. faan va jag å Eu klagade på att tiden gick segt =P Det va oxå roligt att det va bara asiater som stod i kassan idag på lunchen.. haha! ;P Jag, Eugenia å Oscar.. lool =P Va kuuul om Evy oxå jobbade eller Charlie.. haha =D Asian power! ;P Synd att Dman har dissat oss iaf.. fast det e lika bra d.. vem vill slava liksom när man kan hitta ett bättre jobb som åtminstone ger betalt? =P
Efter jobbet va d meningen att jag skulle åka å träna, men det orkade jag inte.. plus jag fick jobba över lite till.. ;P Då drog jag hem =P Dåligt gjort av mig.. jag veet.. suck.. men jag hade så himla ont i mina knän.. fattar inte varför.. suck.. har nog stått för mkt å för länge..

När jag väl kom heem så satte Evy sig vid min dator... hon bara "Hej Connie".. när hon hälsade så så kändes d som att d va nån som va hemma hos oss...så jag kollade om d satt nån på trappan typ ;P Men nejda, när jag vände mitt huvud mot soffan.. så satte Yan sig där ;P Jag såg faktiskt inte honom när jag gick in genom dörren =P Jag kollade ner på golvet å la märke till att d va massa påsar typ.. så ja, d va lite lol ;P Fattade verkligen inte va Yan gjorde hemma hos oss.. haha, men d visade sig att Yi inte va hemma å han fick vänta hos oss ist.. Yan skulle bara komma hit å lämna en present till Yi eftersom han hade fyllt år.. så himla gulligt av Yan asså! Haha..

Annars har jag inte gjort så mkt idag.. har bara suttit å lyssnat igenom olika singstar låtar på youtube.. haha.. måste va väääl förbered inför söndagen.. haha ;P Nämen, på söndag ska jag till Nova igeen å köra lite singstar.. haha.. hon har köpt nya skivor å d ska bli såå kuul! =D Längtar redan.. men har massa arbetsdagar att se framemot innan dess.. suck =(

Å tack vare det här lyssnandet av olika singstars låtar så hittade man gamla gooodingar som va braa, som jag aldrig har vetat låttiteln på.. såå glad jag e nuu! ^^

Moster e äntligen hemma igen efter 7 mån... det va inte jag som åkte till flygplatsen dock.. för jag.. ehh.. segade mig typ.. gav pappa aldrig nått svar om jag skulle hämta henne eller ej.. så pappa åkte skitsent för att hämta upp henne.. tack vare mig.. att jag inte gav honom ett svar ;P Aja.. så e d iaf =P

Nu e d dags för läggdags då jag måste upp tidigt imorrn.. suck.. måste åka med mamma å pappa till revisorn imorrn för att fixa lite grejer.. jag ska ju jobba imorrn oxå.. å börjar 11:45.. så vi ska träffa revisorn runt 9-tiden.. sen efter d tänkte jag att pappa kunde lämna av mig på jobbet ist.. ingen idé att åka hem å sen åka ut till stan igen.. bättre att sitta på donkan å käka lite sallad i lugn å ro.. haha.. innan mitt pass, samt snacka lite med chefen (ifall hon e där..) osv.. =P

Nääe, dags å dra mig!
God natt! ^^

61 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0