Proppmätt!! =D

Det va goooo middag idag! =D Pappa lagade maten idag å vi fick välja rätter.. så allt göttigt kom på en å samma dag... =P Åt så mkt att min mage typ sprängs snart =P Tur att man hade tränat idag! =P Annars skulle jag säkert få värsta skuldkänslorna.. =P

Idag på väg till träningen så träffade man på en kompis, Cuong, på bussen på väg till träningen.. han va oxå på väg till Fysiken.. å han skulle köra samma pass som mig oxå! Haha.. så jaa, vi tog sällskap å snackade med varandra lite =) Så längesen man hade en riktig konversation med honom... sist jag snackade med honom lite grann va la på.. Carros bröllop skulle jag tänka mig å det va på midsommaren... men sen så har jag ju sett honom innan på träningen.. men då brukar vi bara hälsa på varandra liksom =P
Det va laa okej på träningen å jag körde järnet.. haha =P Va helt trött å andfådd asså efter passet.. så hårt har jag nog inte kört att jag va helt andfådd.. haha =P Men men, det e bra d... effektiv träning =)
Efter träningen när jag skulle åka hem igen.. så träffade man på en kollega, Chaima.. å tydligen så bodde hon oxå åt mitt håll.. det e skitmånga av våra kollegor som bor i Kortedala å Bergsjön området.. haha =P Men det va trevligt iaf =)

Jag skötte ju lite tvätt idag oxå.. haha... när jag skulle lägga in en tvätt i torktumlaren.. så började det lukta bränt! Shit, jag va helt panikslagen å stoppade torktumlaren.. å när jag öppnade luckan så stank d.. å alla våra nytvättade kläder luktade bränt.. å jag hade ju ingen aning om att den andra torktumlaren gick i sönder heller.. det va inte braa.. såjaa.. när jag kände den äckliga lukten ville jag bara spy.. samma sak när jag va på väg till träningen.. kände denna äckliga lukten hela vägen till stan..ville spy hela tiden.. ville verkligen inte träna då heller.. men jag va sent ute för att avboka mitt pass.. så jag va tvungen att dra mig till träningen iaf.. men men, vilket fall som helst.. lukten försvann.. thank god!

Nu skaa jag viiika lite tvätt å jag har ett dexter avsnitt att se framemot oxå! ^^

Allt för idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0