Seg internet!

Yupp... då orkar man inte blogga.. haha.. man tappar lusten.. =P

Men ska nämna lite smått va som hände igår.. jobbade igår stängning.. som vanligt.. =P Stängde med Sanela å Linn igår.. skulle stänga med Catrin å Sara.. de som e med i mitt skift.. men Catrin va sjuk så Sanela tog över skiftet ist å Sara mådde dåligt å svimmade på jobbet så vi fick ringa in Linn som kom å stängde åt Sara ist.. Stängningen gick bra väl.. men vi hann inte förstänga så mkt på kvällen då det va rusch typ hela tiden å vi va tydligen en man kort oxå.. men det gick bra ändå tillslut.. thank god! =)
En annan sak som hände på jobbet va att den myntgrejen som sitter utanför toaletten blev stulen.. som tur va så hade vi tömt toapengarna så det va inte så mkt pengar i den.. men ändå.. sjukt! Hörde att den kostade rätt mkt oxå.. =/
Efter jobbet så promenerade jag, Sanela å Linn ner till brunnsparken för att ta våra vagnar därifrån.. =) På vägen ner dit va askul.. har nog aldrig skrattat så mkt innan! Sanela berättade om sin skånska vän i Lund å hans dialekt.. så sjukt roligt verkligen! Skrattade verkligen ihjäl mig att jag fick ont i halsen! ;P Men det e bra.. ett skratt förlänger livet eller va man nu säger.. ;P

Idag va jag faktiskt ledig från jobbet.. blev väckt av pappa faktiskt för att jag va tvungen att fixa massa ärende.. =P
Jag å mamma åkte till revisorn idag.. va tvungen att sitta där å snacka om massa viktiga grejer osv.. så jaa, de satt över en timme minst å jag som skulle träna idag vid 17-tiden.. va tvungen att avboka passet.. hos revisorn.. lol =P Fick fråga revisorn om hon hade internet så att jag kunde avboka mitt pass.. det va lite lol faktiskt =P Men det gick bra iaf =)

Men ikväll blir det en massa serier för min del iaf.. soft soft säger jaaag =)

Bloody Monday, Heroes å Dexter (om jag orkar).. wiie! =D

Dags för serietime! =)

Later! ^^

70 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0