Snabb inlägg innan läggdags..

Vaknade astidigt idag runt halv 5 kanske.. jobbade 8-17.. helt körd.. tog varor idag med Oscar samt plocka upp varor med chefen.. skitroligt.. eller inte... =/ Värsta jobbiga träningspasset.. fick göra uppfyllning 2 ggr tom.. när jag började vid 8 samt på eftermiddagen nån gång.. Jag stämplade in en minut för sent.. Oscar bara.. ahh, det blir en erinran.. sen så bad Catrin mig att göra uppfyllning.. å jaa, som ni alla vet så hatar jag uppfyllning.. då kmr Oscar med... "Nekad arbetsuppgift... en erinran till".. lool! Så gick han till chefen å sa d meed att jag kom försent å allt.. men men.. allt va på skoj ändå =P Chefen tyckte att jag va duktig idag när jag plockade upp varor.. jag uppfann tydligen ett sätt där man fick in mer servetter typ.. chefen bara.. men det där har jag aldrig tänkt på innan... mkt fiiffigt! Å jag bara: Ahh, där ser man, nu har du lärt dig nått nytt av mig ;P Hon bara: Jaaa.. precis! =D
Eugenia jobbade idag oxåå! =D Vi hade rast samtidigt oxåå.. båda rasterna med! Mkt göttigt! ^^ När jag slutade så fattades tydligen pengar i min kassa... ässch.. de pengarna bara försvann från min kassa.. antagligen så skedde det ett växlingsfel.. så Emelie satt å räknade igenom min kassa flera ggr.. ajaa, allt löste väl sig tillslut..

Direkt efter jobbet gick jag runt i stan en stund för att fixa lite presenter.. sen så åkte jag heem å duschade samt åt lite sushi innan jag drog till Yoey! ^^
Det va jag, Nova å Yoeys pojkvän Robin som va hemma hos Yoey! ^^ Vi satt å såg Kungfu panda, sjöng lite karaoke samt spelade lite wiispel... en trevlig kväll =) Men nu e jag hemma igen för jag ska upp tidigt imorrn igen.. å jobba.. har en lååång dag framför mig imorrn oxå.. asså.. jag e såå trött!

Nääe, nu orkar jag inte mer... ska dra mig nu..

God natt! =)

52 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0