Stresss!!

Asså, jag kan verkligen inte beskriva mitt liv nu asså... jag e sjukt stressad just nu... händer för mkt.. å jag hinner knappt att göra d jag ska! Jag vet inte va jag ska göra asså.. bara den här veckan händer d mkt grejer.. mkt fester på g... å jag har inte ens fixat allt som jag ska heller... vet inte hur jag ska hinna asså! Den här veckan e helt katastrof.. att va schemalagd 6 dagar e no good för mig för tillfället.. Jag kmr va såå upptagen å fullbokad fram tills julafton asså... på julafton så har donkan stängt å även vår restaurang.. å då kan man va hemma å chilla med föräldrarna lite samt köra lite hot pot som vi brukar göra vanligtvis vid julen.. å bara sitta där å kääka! ;P Jag saknar verkligen mina lata stunder!! =P Inte nog med tidsbrist.. jag e helt pank oxå! Haha.. gör ju inte saken lättare heller... =P

Jag har även handledarprickarna att tänka på oxå.. guuud.. så många prickar kvar! Jag orkar inte mera.. haha.. ville bli av med en idag.. men tyvärr så hann vi inte.. hade lite å göra såjaa... jag får ta ena pricken imorrn typ.. eller försöka iaf! Jag måste verkligen bli av meed dem!!

Annars har jag jobbat som vanligt.. 11:45-19:15 ungefär men jag fick börja tidigare å sluta tidigare meed.. fast jag hängde på Donkan å snackade med Linn å Matilda när de hade rast å jag skulle vänta på bussen till min träning.. Det hände inte så mkt idag på jobbet.. eller joo... Mentor e typ rövbesatt... när han såg en från huvudkontoret som va nere å rökte så stod hon typ å posade å putade ut med rumpan eller nått.. daamn vaa Mentor höll på att snacka om d hela daan! Han tyckte typ d va hett eller nått! Haha..Mentor e faktiskt rolig.. han bidrar med en positiv stämning på jobbet! =)

Idag på träningen så testade jag på ett nytt pass.. Flowin' heter d..
Beskrivning av Flowin' här nedanför (tagen från fysiken.nu) =P
Flowin är funktionell styrketräning i grupp med bara din kropp och friktion som motstånd.

Passet va 40 min långt å slutade runt 21-tiden.. jag veet.. jag körde ett sent pass idag.. men jag ville verkligen testa d då denna pass brukar oftast va fullbokad en vecka innan passet äger rum typ.. å jaa... jag va snabb så jag bokade skittidigt för att få en garanterad plats =P Anyway.. passet vaa tufft.. å jobbigt!! Det va jobbigare än jag trodde faktiskt.. haha..man bara gled omkring.. men ändå så värker d i hela kroppen!! =P Så nu e jag heelt slut =P

Imorrn e d dags för jobb igen.. börjar tidigt faktiskt.. kl.8 men det e naajs... jag gillar att jobba på morgonen! Tiden går såå mkt snabbare då =) Å jag slutar 17 då.. well.. helt okeej egentligen vääl.. meen faan.. jag måste hinna köpa present å allt meed imorrn efter jobbet.. det e verkligen den enda dagen jag kan!! =P Å jag ska ju på hemmafest hos Yoey meed imorrn.. fast som tur e såå bor hon skitnära mig så inga problem =) Men d värsta e då att jag inte kan stanna där så länge då jag börjar jobba kl. 8 dagen efter oxå =P Ajaa, jag överlever väl.. det brukar jag väl göra oftast? ;) Jag e en strong girl.. lite sömn ska inte påverka mig ;P

Dexter å Heroes e sluuuuuuut för säsongen!! Buhuuuuuuu =( Va ska man nuuu kolla pååå? =P Jag längtar tills 2009 då säsong 4 börjar för båda serierna! =D De båda serierna har varit grymt bra faktiskt! ^^

Januarischemat e ute nu oxååå!! Jobbar mest öppningar å stängnignar faktiskt! YESS!! Inte så många mestider heller! =D
Fick bara lååånga pass! 3 pass av 18 pass e mestid! =D Ååååh så glad jag e nuu! =D Fick 2 nattpasser oxå.. ajaa... de 2 passerna klarar jag vääl.. =P Går man i skift så e d såå..

Näee, nu måste jag duscha å sen sova! E faktiskt trött å jag måste upp tidigt imorrn oxå!

Nattinatt på er! =)

54 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0