Tisdag...

Katastrof dag! Va först ute i stan en sväng innan jobbet.. men när jag väl kom till jobbet frågade alla mig varför jag kvar här.. tydligen så hade de arbetsmiljömöte idag.. men jag hade ingen aning om d.. å jag fick varken sms eller mail om detta heller.. så jaa.. det va pinsamt iaf! Skickade ett sms direkt till Robin för att hälsa chefen att jag inte visste om d å bad om ursäkt.. men sen så snackade jag med chefen om detta personligen =) Så hon å Sara berättade för mig va som skedde på mötet lor ^^

Jobbade stängning igen.. KATASTROF e ordet! Vi va slutkörda... vi hann inte stänga nånting... kom ruscher heeela tiden! Vi fick typ lite småpanik för å va ärlig.. Det va Elmaco kampanj oxåå så försäljningen gick braa typ! Sålde plus heeela kvällen..!
Jag åt min älskade elmaco chicken meny igår med pommes! Mmmm... massa fett fett!! Haha... sen så åt man nachos med salsa/sourcream sås oxå... fyy så gott! =D Det jag har kvar å testa e El Wrapo å den nya Lion mcflurry.. fast folk säger att den nya glassen e skitäcklig.. humm.. vågar jag ens prova den? =/

Åkte hem med Catrin som vanligt.. Sara drog tidigare för att hon inte skulle missa sin sista vagn.. annars skulle hon inte komma.. så ahh.. så jag å Catrin kämpade in i d sista! =P Men d gick bra ändå å vi hann med vår sista vagn! =)

Idag e d nyårsafton å för mig e d en helt vanlig arbetsdag.. suck.. jobbar dubbelpass oxå.. 18-05... men men, det e mkt pengar d!
Å chefen ska fixa lite göttiga saker till oss såsom cider, godis å lite snittar oxå ska Cattis ta med sig kladdkaka till oss meed! Mmm.. GOTT! =D Jag e taggad inför nyårspasset.. medan alla firar in det nya året när klockan slår 00 så står man på jobbet å jobbar.. buhuu =( Jag har Charlie med mig iaf ;P Haha..!

Well.. hoppas att ni får en underbar nyårsfirande!! Fira för min del oxåå!! ^^

Jag vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! =D

41 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0