Tisdag..

Yupp.. då va tisdagen över.. så fort försvann dagen oxåå.. sjukt! Men iaf.. på dan gjorde jag inte så mkt egentligen.. åt göttig stek fläsk som vanligt på tisdagarna.. yummie! ^^ Satt å snackade med en stammis faktiskt som har öppnat ett företag i Kina.. sjukt duktig han har blivit på mandarin trots att han aldrig har gått i skolan heller.. det e en svensk kille btw.. visst uttalar han inte rätt.. men man förstår honom någorlunda.. skitballt ändå! =D Jag ska lätt åka å hälsa på honom nästa gång jag e i Shenzhen! =)

Sen efter lunchen så chattade jag en stund med min älskling..^^ Längesen man träffar på honom på nätet asså.. =( Men det e pga tidsskillnaden å mitt arbetsschema/ träningsschema.. men jag e glad att jag träffade på honom idag iaf =) Hihi ^^

Well.. oxå åkte jag till revisorn faktiskt för att lämna in lite bokföring.. men revisorn va inte där.. så jag lämnade d å sen åkte jag hem igen.. =P

Hann kolla ett heroes avsnitt innan jobbet oxå.. daamn så bra det senaste avsnittet va asså! Sjukt braaaaaaaa! Ser redan framemot nästa avsnitt! =D

Sen runt 16:30 tiden så åkte jag till jobbet =) Började jobba 17 =) Men.. well.. hände inte så mkt egentligen.. träffade på Mentor å Sahand när jag gick av vagnen på Valand.. sen så träffade man även på min pianolärare.. haha.. hon kom å handlade av min kassa... hon kände igen mitt namn på namnskyltet... å jag tyckte oxå att den kvinnan såg bekant ut när hon kom till mig.. men det va kul iaf!.. Vi pratade lite å så =) Sen så träffade jag på en ytterligare gammal klasskamrat från Bergsjön tiden.. haha =P Det va 12 år sen man träffade på Haris.. sjukt asså.. han kände igen mitt namn oxå.. å ville ställa några frågor till mig.. haha..
Å jaa, hans frågor va typ:
Haris: "Bodde du i Bergsjön innan?"
Jag: "Aahh"..
Haris: "Å hade en restaurang i Gamlestan"..?
Jag: "Ahh, men det har vi fortfarande"..
Haris: "Vi gick i samma klass"..
Jag: "Ahh, jag tycker oxå att du såg bekant ut.. får jag gissa va du heter?.. Haris"?
Haris: "Ahh.. kuul att se dig"
Jaa, sen så va d mest frågor om va han höll på med nu på sistone osv.. riktigt kuul ändå.. haha.. man träffar på många gammalt folk asså på Donkan =P

Senare så kom ett gäng killar.. ett gäng mörkhyade killar å frågade hur jag mådde å allt.. det roliga va när de skulle gissa vart jag kom från.. en snubbe bara: "Vietnam"?
Humm.. ser jag ut som e vietnames eller? =P Men det va kuul iaf! =)

Nu e d nog dags för mig att sova.. ska juu jobba imorrn (idag) igen.. =P
Börjar 12 dock =)
Moster kommer juu heem idag onsdag jueeeeeee... sjuukt!! ;P Hon har vart borta nu sen april.. så.. 7 mån ungefär =P
Får la se om det blir jag eller pappa som får hämta henne på flygplatsen.. ;P Lär bli jag då pappa e så lat.. lol =P

God natt! ^^

62 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Du träffa på många bekanta den dagen verkar det som ^^



Så din moster har äntligen kommit tillbaka nu? Har själv bara sett henne nån enstaka gång.. :P



Puss min lilla vietnamesiska, hoppas du har d bra på jobbet ;P

2008-12-10 @ 14:24:46
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Haha.. jaa verkligen.. speciellt de som verkligen e från Bergsjön tiden.. =P Men det e kul att träffa på dem igen dock =)



Yupp yupp.. eller jaa, hon kmr hem i kväll runt 23-tiden =)



Hahaha... neee, jag e ingen viet! =P Jag e en Hong Kongare! ^^



Pussssssss

2008-12-10 @ 19:19:39
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0