Trevlig kväll =)

Inatt så sov jag i bara 3h.. suck.. jobbade öppning idag å jag öppnade med Emelie.. ;P Hon va typ 40 min försenad för hon missade sin vagn.. haha.. så jaa, jag fick öppna sj.. som tur va så va d öppet dygnet runt på helgerna så jag slapp stå därute å frysa typ.. =P

Anyway.. tiden gick asfort idag på jobbet! Sjukt fort! Jag älskar verkligen att jobba öppningar! =D
Det hände inte så mkt på jobbet idag.. som en helt vanlig lördag idag med massa happy mealer... *HATE*

Slutade runt 15-tiden.. å då åkte jag direkt hem å duscha typ =)

Ikväll så åkte jag å Evy ut å käka med Kimmy å Limy =) Kimmy kom hem till oss runt 17:30-tiden för att chilla lite under tiden vi väntade på Limy som skulle komma direkt till oss efter hennes jobb.. sedan åkte vi alla 4 tillsammans ut till stan.. =) Det va trevligt att träffa dem igen! =D Det va så längesen sist verkligen.. Men vi drog till Chez Amis iaf =) Åt göttig mat å drack en göttig drink! ^^ (Jaaa, en drink med alkohol i lool) ;P Kimmy tyckte att vi tjejer skulle unna oss en drink.. å jag skulle passa på då jag inte tog bilen ut.. =P Jag som inte tycker om att dricka alkohol så mkt drack en väldig god å fruktig drink som en bartender blandade.. =) Nämen, vi tjejer satt å snackade om allt från himmel till jord =P Jättetrevligt verkligen! Tycker definitivt att vi ska göra om detta nån annan dag! =) Efter maten å allt så satte sig 2 killar vid vårt bord typ å började snacka med oss.. en av killarna visade sig vara en av Limys klasskamrater.. men men.. Limys klasskamrats kompis va lite skummis iaf.. Han försökte typ starta en konversation med oss..


Kimmy, jag, Limy =)


Jag åt Entrecôte med potatisgrätäng, pepparsås å bearnaisesås.. Mkt göttigt! =D


Gruppbild! ^^


Runt 22-tiden så drog vi från Chez Amis för att senare dra vidare till McDonald's.. haha... ;P Jag å Evy ville faktiskt till jobbet å hälsa på Mentor där =) Men när vi väl kom fram till Donkan så satte vi oss i Donkan i 2 hela timmar å bara snacka... haha, sjukt fort tiden gick asså! Men det va verkligen mkt trevligt.. hihi ^^
Sen runt 00-tiden så åkte vi alla hem.. för tjejerna skulle jobba imorrn å så..

Å nu så sitter man här å bloggar en snabbis.. ska faktiskt gå sova strax då jag inte har sovit så mkt.. hoppas att jag kan få sova ut inatt! ^^

Jag e sååå paaank asså.. jag vet inte hur jag ska överleva! Haha... 9 dagar kvar tills löning å jag har ungefär 170 spänn å leva för innan löningen.. haha ;P Hur ska d gå till?? =P Aldrig känt mig sååå pank i hela mitt liv asså!! =P Nu vet jag iaf hur en Svensson känner sig iaf.. ;P

God natt på er! ^^

58 days left....<3

Kommentarer
Postat av: Eugenia

170 spänn?!



Connie, vad har du gjort av dina pengar?? =P

2008-12-14 @ 13:11:46
Postat av: Connie

Eugenia: Guuud asså.. haha ;P Aldrig känt mig så här pank innan asså.. det blir bara värre å värre asså ;P

Fast det e bara denna månad dock för jag hade så mkt utgifter.. Men när novemberlönen kmr så kmr jag inte va pank mera ;P



Mina pengar har gått till flygbiljetter, spårvagnskort, räkningar, sparkontot, lånat ut 200 spänn till Evy med oxå vart ute å ätit å fikat då å då typ (som igår) =P





2008-12-14 @ 13:29:36
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0