Trött!!!

Idag har jag jobbat värsta mardrömspasset.. ;P Ett pass där hela min dag försvann typ.. 12-21:45... så nu e jag hemma igen.. efter en lång arbetsdag..

Jag har inte så mkt att berätta om dagens pass egentligen.. orkar inte ens sitta å blogga.. jag borde nog gå sova nu.. för jag ska upp å jobba öppning imorrn.. lool ;P Jag har redan träffat på vissa av nattpersonalen.. å nu kmr jag att få träffa dem imorrn oxåå när jag börjar jobbet igen ;P

Jag fick 2 extra par arbetskläder idag! Wiiie! ^^ Så nu slipper man arbeta i ett par kläder... så gött asså! ^^ Ibland så kanske mamma tvättar just den dan jag jobbar ni vet.. å då kan man ju inte tvätta kläder... så då luktar man äcklig hamburgare i flera dagar/ veckor?!... ;P

Men det hände en incident på jobbet idag faktiskt.. nån har snott 500kr idag.. så sjukt verkligen..  men men, vi får la se va som händer.. Chefen bad Catrin att skriva ut alla våra stämplingar för dagen.. för denna incident skedde nån gång mellan kloclan 14 till 15:45 nån gång.. Jag själv hade faktiskt rast mellan den tiden.. fast jag hängde aldrig på kontoret dock.. så jag kmr inte att bli en av de misstänkta iaf.. =) Chefen frågade mig å Catrin om vi såg nån som inte skulle jobba idag som va här å hängde typ.. å det gjorde jag faktiskt.. så ahh.. vi märker la hur d går..

Juste... jag fick reda på av Linus idag va den mannen som blev skitpissed på mig sa nu... han så nått "Jag piska på dig!" å inte "Pissed på dig".. .. haha... faan va jag skrattade när Linus tog upp d igen.. oxå självklart berättade Linus för alla andra medarbetarna.. å jaa, så frågar de andra mig såklart hur allt gick till osv..  helt loool.. jag fick skrattattacker som vanligt.. framför gäster oxå... nämen, det va en rolig händelse iaf =P Nått man kan skratta åt om å om igen.. =D

Nääe, ska ta en dusch nuuu.. sen nanna! ^^

God natt på er! ^^

60 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0