Trötter!

Usch usch va jag e trött i hela kroppen asså... kom precis hem från ett spinningspass... så jobbigt verkligen! Haha.. men man känner sig så stolt efter träningen, as always! ;P Jag e såå trött att jag vill faktiskt gå lägga mig nu.. å idag ska jag jobba mitt första nattpass efter 2 månader! Det kmr nog va hur jobbigt som helst då jag redan blir trött redan runt 00-tiden.. å idag ska jag jobba 21:30-04:15 med... suck.. inte nog med d.. direkt efter jobbet måste jag skynda mig hem å sova för jag ska börja jobba kl.11:30 imorrn för att jobbet ville att jag skulle ha 2 kalas imorrn.. så de fixade bort mitt nattpass på lördagen så jag får jobba dag ist.. well well.. 5h sömn klarar jag mig.. om jag klarar att jobba ett nästan 10h pass + träning när jag hade sovit 1h å 30 min.. varför skulle jag inte klara av 5h sömn å bara ha 2 kalas? =P Nämen.. jag ska nog klara av d utan några problem! =D

Igår kom våååår nya soffa som vi hade beställt för... ehh... 2 månader sen? =P Lool... men det e naajs iaf! ^^



Oxå köpte mamma en ny dataskärm till mig oxååå! Wiie! ^^ För min gamla va helt cpig.. =P Men jag e glaaad iaf! =D


Min lilla hörna! =P

Det e redan fredag idag juee... sjukt fort tiden har gått! Redan helg! ;P
Men men, hoppas att ni får en treeevlig fredagskväll! ^^
Medans ni softar å har kul  så kmr jag slita på jobbet ;P

Ciaao for now! =)

67 days left....<3


Kommentarer
Postat av: maria

oh väldig fin skärm!

duktig du är som kan både träna och jobba ;D

2008-12-06 @ 00:01:28
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: K'

Hoppas det har gått bra att först jobba nattpasset, för att därefter vakna tidigt o sköta hand om två barnkalas med skrikande ungar.. :P



Fin skärm ja! Sofforna ser också fräscha ut.. ;)



Puss

2008-12-06 @ 16:09:27
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

Maria: Haha.. yupp yupp... jag e riktigt stolt över mig själv oxå! ^^



K': Joda, det gick väl bra att jobbaa mitt första nattpass efter 2 mån... det va kuul med barnkalas med.. jättesöta barn verkligen! Hihi ^^



Pusss!

2008-12-07 @ 16:37:36
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0