Underbar kväll! =D

Haft en underbar kväll idag hos Nova! ^^ Lärde känna 2 nya tjejkompisar oxå.. Phong å Ying =) Trevliga tjejer från Stockholm =) Nova gjorde sushi åt oss oxå bakade hon asgoda havrekakor! ^^ Vi satt å bara tjöta tjöta.. sen så blev d singstar/massage! =D Alla fick massage av Nova... så duktig hon e! Det va skitskönt iaf! ^^ Jag har typ ont i halsen efter allt sjungande de senaste dagarna.. haha =P Lär tappa rösten helt snart! =P Runt 21-tiden så åkte Ying å Phong hem.. å då va d bara jag å Nova kvar! Å vi satt å kollade på Råttatouille ^^ Filmen va väldig söt faktiskt.. hihi ^^


Phong, Ying and me =)




Mmm... Novas goda havrekakor


Nooova gumman å jag =)



Innan jag åkte till Nova så gjorde jag ett besök i Allum faktiskt =P Nova bodde så nära där å jag ville köpa lite grejer så jag passade på typ =P

Imorrn e d faktiskt AI-festen på trädgår'n.. but.. jag vet fortfarande inte om jag ska dit ännu.. alla tjatar om att jag ska dit.. haha =P Men men, det lutar sig åt ja hållet.. men we will see laa =) Längesen jag festade trots allt =)


Ha d sååå braaaaaaa! =)

44 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0