Visst kan man ha roligt på jobbet ibland? ;P

Well.. idag har jag jobbat ett korttidspass.. 11:45-16:00.. men det gick la bra.. =) Fick jobba över 20 min typ för att Mentor va seg.. men men, det skadade mig inte så.. fick 20min extra betalt.. lol ;P Så jag slutade 16:20 ist.. =P Annars så gick tiden skitsegt idag.. å självklart jobbade Eugenia idag oxå! =D Wiee! ^^ Det hände inte så mkt idag på jobbet faktiskt.. förutom att vi medarbetare hade såna maskeradgrejer på face:et under arbetstid.. haha.. ;P Först skämdes jag så jag tog av mig den när jag såg gästerna.. men sen så sa Eu att hon skulle ha på sig d.. aja, då får jag väl ha på mig den där masken oxå dåra.. =P Men det va kuul iaf! ^^
Gästerna bara: "Va fina ni e.." å sen lite fnitter =P Visst såg d lol ut.. men kul va d iaf! =D

Bilder to share =)


Linn å jag =)


Jag å Eugenia =)

Ikväll ska jag kolla på dexter å kaaanske kolla på en Hong Kong film som jag har laddat ner för 2 veckor sedan nu =P Jag har inte orkat kolla på filmer typ så ahh.. =P Därför.. men annars blir d bara soft soft för min del =) Oxå ska man självklart läsa boken Twilight innan läggdags ^^ Skitbra bok verkligen.. tihii ^^

69 days left....<3


Kommentarer
Postat av: Tin

Oj oj oj, det var ett tag sen jag besökte hit ju. Som tur var, så var ditt blogsadress inte svårt att minnas samt min datorn kom ihåg det...HAHHAHHAHA...



Well..det var lite.....knasiga bilder på dig och Eugenia ju!



Tänkte fråga om du, Eugenia, Evy och J har tid att komma till ugndomsgruppen denna söndag, det är nämligen julavslut! Du vet, det där med att alla ska förberedda en maträtt och en julklapp. Och vi saknar ju dig i ungdosmgruppen!



Skulle ju vara kul om ni kunde komma ah, eller hur?





MVH

Jocke

=)

2008-12-04 @ 00:49:56
Postat av: Tin

HUmmmm...det känns som om jag bloggar i ditt blogg ju...HAHAHHAHHA....hoppas du har emot det....=P

2008-12-04 @ 00:51:38
Postat av: Connie

Tin: Haha... d e lugnt la ^^ Har inget emot d alls! =)

Jag får återkomma med svar senare.. =)

2008-12-04 @ 12:44:28
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: K'

Haha maskerna, så ..random? :P Skulle ha varit svårt för mig, gästen o gå o beställa.. ;P



Puss

2008-12-04 @ 23:56:55
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Haha, förståeligt =P Jag skämdes i början.. ;P

Men de andra ville att jag skulle ha på masken.. haha =P



Pusssssss

2008-12-05 @ 00:05:39
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0