Woow vilken kväll! ^^

Haft en låång låång dag framför mig... började dagen med en liten shoppingrunda på Allum.. köpte ett par nya örhängen typ =)
Sen så åkte vi vidare till Yans restaurang där vi skulle göra å käka dumplings! Mkt göttigt! Å det va kuul oxåå ^^ Jag suger verkligen på att göra dumplings =P Men det gick bra iaf ;P Men weell.. alla kineser kom typ as sent.. allting skulle börja runt 16-tiden.. men alla kom inte förrän efter 17 nån gång lool ;P Kineser.. suck... ;P

Runt 21-tiden åkte jag å Evy hem för att göra oss iordning inför aifesten senare på kvällen.. å efter d så åkte vi faktiskt till Yan för att hämta upp andra folk som skall till festen.. vi valde att ta med dem som inte hade VIP inträde.. annars e det fusk typ.. å det va mer än hälften som hade VIP.. förutom jag, Evy, Yi å Eugenia.. =(

Vi kom fram till trädgår'n.. fick stå en stund i kön för det gick så långsamt framåt..
träffade på en massa folk som va där faktiskt! Det va faktiskt kuul.. men förövrigt så va kvällen rätt så okeej laaaaaaa... musiken sög.. men vi shakade på dansgolvet all night long iaf ^^ Det va oxå kuul att min gamla klasskamrat jobbade faktiskt vid baren.. ^^
Vi va kvar på trädgår'n tills det stängde.. å det va vääärsta långa köön till garderoben så vi valde att sitta å chilla lite typ.. ingen idé att stå å köa tänkte vi..











Jag körde hem Limy oxå för att annars skulle hon inte kunna komma hem.. som ni vet.. söndag = ingen nattrafik.. så jag va snäll å erbjöd skjuts ^^ Men vi hade d trevligt på vägen hem iaf ^^

Det va väl allt som har hänt idag =) Tur att man börjar jobba sent imorrn! Haha.. annars skulle jag säkert inte ha pallat.. ;P

Time to sleep la! ^^
Nattinatt! =)

43 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0