Ytterligare en trevlig söndagskväll =)

Det har varit en trevlig söndag idag =) Jag va faktiskt ledig från jobbet idag.. så skönt! =D
Först gjorde jag inte så mkt på dagen.. körde mamma till Willys för att handla lite mat typ.. sen runt 15-tiden så kom Nova å Yoey till mig där vi sedan tog bilen till Novas föräldrar för att hämta ett bord som vi skulle köra hem till Nova =)

När vi kom till Nova så hade Nova redan lagat göttig mat.. å det blev tacos! =D Såå gott verkligen! Haha.. jag hade inte ätit nått på hela dan för att spara magen till Nova ;P Bleeev sååå mätt efteråt kan jag säga er ;P Efter själva maten så blev d hemma bakade lussebullar å pepparkakor som Nova hade gjort å det va skitgöttigt d med! =D Oxå fick vi lite glögg med =P
Underhållningen dåå vaa självklart SINGSTAR!! =D Haha.. jag har verkligen sparat rösten för att kunna sjunga idag =P Men det gick utmärkt fast.. jag höll ju på att förlora rösten typ... för mkt låtar med höga toner som man fick ta i extra mkt typ =P Men det va kuul faktiskt! Många kända låtar å så.. inte som sist då jag knappt kunde några låtar.. ;P Bra köööp av skivor, Nova! =D


Nova, jag, Yoey =)


Tacoooooooos! =D Gooooooott! =D


Hemma bakade lussekatter å pepparkakor samt glögg =)


Näämen, det har varit kuuul idag faktiskt! =D Vi sjöng å snackade å hade allmänt skooj! ^^


Singstar time! ^^






Nu e man hemma igen för tjejerna ska börja jobba tidigt imorrn.. så jag å Yoey åkte hem typ innan 22 å jag skjutsade hem Yoey för att hon bodde nära mig ;P

Såjaa, här sitter man.. som vanligt å bloggar.. =) Ska kolla på klart min serie idag som jag började med idag.. såg aldrig klart avsnittet innan jag åkte iväg.. ;P Så typiskt mig... pausar å fortsätter senare eller dagen efter ;P

Jag har typ lite ångest.. har inte ens gjort klart handledarboken.. ska på handledarmöte på tisdag å då ska vi va klara med boken.. ;P Men men.. tur att jag gjorde lite grann imorse.. men.. jag e ju fortfarande inte klar liksom.. suck.. =/
Sen så har man ju en massa tvätt att vika oxå.. men det orkar jag inte med idag.. eller.. kanske viker lite granna ;P När föräldrarna kommer heem så kmr jag att få skriva ut lunchmenyerna.. ;P

Hoppas att ni har haft en lika trrevlig helg som mig iaf! ^^
Dags för en ny helvetes arbetsvecka för mig.... suck... =/

Take care! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0