1,5h sömn inatt...

Yupp, ni läste rätt... i natt sov jag bara 1,5h.. det blev så kul med "Zhaopengyou" eller snarare "80" som vi körde då, så vi kunde typ inte lägga av.. =P Vi va jämna pers oxå så därför körde vi "80" nämligen.. 3 vs 3 typ..  jag, Ming Ming å Yan bildade ett lag, sedan Ting Ting, Yi å Charlie bildade ett lag.. Yis lag va hur grymma som helst i början, hade vääärsta bra kort att vi inte kunde ta hem rundorna.. men senare så tog mitt lag över, vi va grymma faktiskt... fast jag va fortfarande dålig.. =P När jag spelar så spelar jag inte med teknik.. utan med rent tur å lycka.. dvs att man har bra kort.. medans Yan å Yi sitter å kör teknikmässigt.. därför bilr d alltid massa tjafs efteråt.. men eftersom de 2 inte hamnade i samma lag så slapp vi höra deras tjöt, thank god! =P Jag drog hem från Yi runt 02-tiden då jag verkligen sa ifrån att jag måste hem å gå lägga mig eftersom jag skulle vakna halv 5 imorse! Jag ville fortsätta spela.. men jag behöver verkligen min sömn.. men då försöker Yan typ be mig att sitta uppe å spela med dem fram tills jag ska börja jobbet å då skulle han erbjuda mig skjuts till jobbet... jag tackade nej till erbjudandet då jag verkligen verkligen måste sova! Haha.. =P Men när jag väl kom heem så kunde inte jag sova heller... pratade lite med Evy å så.. då tickade klockan iväg till runt 03 kanske.. å jag som skulle upp 04:30 typ.. yupp.. så jag sov endast i 1,5h! Så jag e heeelt sluuut just nuuu...
När jag åkte hemifrån till jobbet så såg jag att Yans bil fortfarande va kvar... vilket betydde att hela d gänget stannade kvar hos Yi.. =P

När jag kom fram till jobbet runt tjugo i 6 så såg man ju Catrin stå utanför Donkan å väntade på mig... jag fattar inte va hon gjorde på Donkan så tidigt?! Hon kunde ju ta samma vagn som mig till jobbet liksom.. men nejda, hon tog typ en vagn halvtimme tidigare än va jag gjorde... hon e lite loool ibland.. =P Å vi 2 bor åt samma håll å jag kommer fram till jobbet ändå 20 min innan jag ska börja... hon da? En timme innan? Lol! =P
Anyway så öppnade jag med Catrin! Det va najs najs.. men jag va så himla trött...fast jag kände inte av tröttheten i början.. när jag vaknade så va allt normal typ.. men när jag va framme till jobbet så ville jag typ bara spy å mådde allmänt dålig.. men det gick över sen.. jag drack lite kaffe latte för att pigga upp mig lite, men det gick inte så bra d heller..
Vid lunch-tiden så kände jag av att jag inte alls mådde bra! Jag klagade på att jag va yr å snurrig å ville typ spy.. va allmänt hängig.. gjorde bort mig totalt framför gästerna... idag va d verkligen inte min dag! Julia bara: Hur mår du Connie? Jag vill se den glada Connie! Haha, jaa du.. hur kan man va glad å trevlig när man va så trött som jag va.. haha =P Damn, jag trodde verkligen att jag skulle klara av denna dan med bara 1.5h sömn.. =P Men men, jag får helt enkelt skylla mig själv.. =P Men efter min andra rast då jag fick min mat, så mådde jag genast bättre! Kanske hade lite med hunger att göra för att jag mådde så dåligt.. men det gick över iaf.. å när jag kom tillbaja från rasten så fick man ju syn på Eugenia å Dman! De handlade Donkan mat haha... men det va najs att få träffa på dem innan de åkte iväg idag.. så himlaa naajs! ^^ Alla på jobbet e grymt avisa! ;P
Det roliga va oxå att Dmans mamma kom till min kassa imorse.. (inte samtidigt som dem)... Jag kände faktiskt igen hans mamma.. men va fortfarande lite osäker.. ville fråga henne egentligen.. men sen så bangade jag helt.. haha =P
Men när Eugenia kom så frågade hon mig ifall jag träffade Dmans mamma... å det innebär att hon verkligen handlade av mig imorse... hon sa till Eugenia såhär: "Din kompis (jag dvs =P) kollade på min 500-lapp noga.." Lool.. men det e en vana liksom.. när man tar emot 500-lappar å 1000-lappar ska man ju typ kolla om det finns nån vattenstämpel å se om den e äkta... men sååå noga kollade jag väl ändå inte..? Loool... =P

Senare runt 14-tiden kom Jenny oxååå å hälsade på oss.. ^^ Jenny va en gammal kollega som jobbade hos oss på Donkan innan... det va najs att bara stå å snacka med henne då det va så lugnt på jobbet! =) 

Tiden tickade iväg å helt plötsligt så slog den 15... då kom kinesgänget som va hos Yi igår till Donkan! De åkte direkt från Yi till Donkan för att handla lite mat.. alla killar åt samma meny, dvs California meny med hot wings extra.. haha =P Egentligen så åkte alla med Charlie för att hämta en typ "välkommen till Donkan" väska.. som innehöll massa olika handböcker, anställningsbevis osv.. inte ens jag fick såna grejer när jag började på Donkan! Ahh, kanske har inte nämnt d, men Charlie fick jobbet hos oss! Grattis! ^^
Killarna satt å hängde tills kl.16 ungefär... när jag slutade jobbet runt 15:45 så va de fortfarande kvar där.. haha =P Så ja satt å hängde med dem en liten stund jag oxå ^^ 
Sen så drog alla runt 16 då Yans parkering gick ut å att alla de skulle typ jobba.. så där sa vii bye bye typ... ;P
En känd snubbe från rederiet kom å handlade av min kassa oxå.. fast jag känner inte till gubben dock.. alla bara.. Connie, han som frågade dig efter pommes e känd.. jag bara vaa? Jaa, han e skitkänd snubbe från rederiet..! Men som ni kanske vet så kollar jag inte speciellt mkt på tv.. speciellt inte på rederiet så jaa... han e en okänd person för mig.. haha =P

Va gjorde jag efter jobbet då... ? Joo, jag drog faktiskt till fysiken å TRÄNA! Hahah... jag sov i 1,5h, jobbade nästan 10h å sedan drog jag å träna! Jag drog först till gymmet för att styrketräna lite.. sen så körde jag 2 olika pass oxå =P Första passet va pilates.. det va lite sådär... inte så jobbigt, å inte så ansträngande så ja... sen efter d så körde jag pass nr. 2 å det va Basic Funk! Det e den roligaste träningspasset jag har hittills varit på! Så himla kuuul träning verkligen! =D Det e mer ett danspass som va mkt svettigt då jag tog i rätt mkt! Haha! Men det va kuul! Jag ska absolut fortsätta gå på detta pass ifall det passar med mitt schema! =)
Efter träningen va jag sååå himla körd... på väg hem igen så ville jag bara sova på bussen å språvagnen haha.. =P
Men jag kunde inte riktigt sova helt då jag inte ville åka förbi hållplatserna jag ville till liksom.. =P När jag kom hem va jag heelt död.. haha.. pappa hade sparat lite mat till mig så jag satt därnere å käkade... 

Å nu sitter jag här.. helt död.. kan somna närsomhelst.. men jag vill inte gå lägga mig direkt efter jag har käkat typ.. så jag måste hålla mig vaken en stund till.. =P Yan ringde till min mobil å ville komma till Yi igen för att lira lite.. men Yi bara sa ett stort nej då alla har inte fått tillräckligt sömn typ.. =P Å folk måste vila! Haha! =P 

Åååhh, jag e så sugen på att kolla på the Saw 5 ikväll juee.... får la se om jag pallar typ.. haha =P
Jag måste ju jobba öppning imorrn igen.. =P å då kan det vara bra att jag går lägger mig tidigare så det inte blir som idag.. att jag mådde illa osv.. =( Jag jobbar med Evy imorrn oxå! Haha... det va såå längesen jag jobbade med henne sist.. det ska nog bli kul! ^^ 

Nääe, nu ska jag gåå ta en hääärlig dusch! ^^

Ha d toppen! ^^

95 days left....<3






 

Kommentarer
Postat av: K'

Oj bara 1.5h timma alltså.. o inte nog med att du jobbade.. du tränade med! omg! hur stark är inte du då älskling!



Hoppas du fick mer sömn i natt!

Puss

2008-11-08 @ 15:24:29
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Aww, älskling! Du vet jue att jag e en staaark flicka som klarar av allt! ;) Tihi! ^^

Puss puss!

Miss u darling! <3

2008-11-08 @ 17:16:14
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0