9 mån!

Meen guud va tiden har gått fort! Redan 9 månader tillsammans älskling!
Kändes inte alls länge sist jag skrev om förra  månaden typ.. men jag e såå glad att tiden har gått så fort! Det betyder att jag e snart nära dig, älskling!

Grattis på vååår dag söt! (L)

Vi har ytterligare 2 månader som vi inte kan spendera tillsammans... ='( Men sen i februari... då kmr allt va så himla underbart! Bara du å jag! ^^

Jag längtar så himla mkt till dig! Jag saknar dig fruktansvärt mkt! <3

Lok yuu soo mucch! <3
Massa pussar på dig!


Älskar denna bild! <3

Kommentarer
Postat av: K'

Grattis i efterskott på vår 9mån dag! :D



Längtar tills du kommer hit sötis!

Miss u sweety! Lok yuu!

Pussar

2008-11-30 @ 16:08:19
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0