Aj aj! It hurts! =(

Tjeeenare! ^^
Nu kom jag precis hem från Emma, en gammal klasskamrat från gymnasietiden.. =) Det va trevligt att få träffa henne igen efter flera månader typ.. ^^ Helt surprise blev jag när hon bjöd mig hem till henne å kolla på film å bara chilla.. hon va smart å frågade mig via FB.. haha =P Det e där jag brukar hänga typ =P Men jag kom hem typ sent.. så jag såg inte inlägget förrän efter klockan 20 typ =P Så jag ringde henne direkt när jag såg inlägget.. =) Åkte väl dit typ runt 21-tiden.. va tvungen å duscha å allt typ.. Men det va naajs iaf! ^^ Träffade på lite nytt folk meed.. å de va trevliga.. tihi ^^ Vi kollade på 2 filmer.. Love in Manhattan å Indiana Jones den senaste.. =P Haha, to be honest.. det blev inte så mkt filmkollande typ.. vi bara satt å snacka typ =P Men när jag kollade på Love in Manhattan... guuud va jag saknar Kevin älskling grymt mkt dåå! ='( Det va för mkt kärlek i filmen, vilket gjorde att jag bara tänkte på älsklingen dåå..
Keeevin älskling! Jag saknar diiig sååå himla mkt!!! ='(
Lok yuuuuu!
Puss puss <3

Petra, Emma å jag =)

Annars så sov jag inte så bra inatt... vet inte varför.. men kunde inte sova gott iaf.. =( Vaknade runt halv 7 för att jag skulle jobba 8:30 idag.. Det hände inte så mkt på jobbet som vanligt.. eller joo, det kom massa småungar å köpte mat runt 11-tiden.. så jag fick inte mina raster fullt ut.. men det spelade mig ingen roll ändåå =) Fick göra uppfyllning på eftermiddagen typ.. guud va alla skrattade åt mig när de fick reda på att jag skulle göra uppfyllning.. för alla verkligen vet att jag hatar uppfyllning å ändå skickar de ner mig.. lool =P Alla sa typ samma sak... "Ska Connie göra uppfyllningen? Hahahahahha" ..Men men, det e ganska skönt att göra uppfyllning egentligen.. lämna golvet liksom å slippa stå kassa.. men jag tycker inte om att göra uppfyllning då varorna har kommit å allt e proppfullt å måste plocka ut alla grejer typ samt att bära på alla tunga pommes kartonger å köttkartonger.. ussch.. hate! =P

Jag slutade idag 15:45... stannade kvar på jobbet å hängde där till kl.16:30 ungefär.. jag skulle träna kl.18 idag.. å tyckte inte att det va någon idé att åka heem så jag beslöt mig för att stanna kvar på donkan ist.. =P Så där stod jag å snackade med Evy å andra kollegor som jobbade mellanskiftet =) Efter d så gick jag omkring i klädaffärerna lite för kolla lite medans jag skulle vänta på bussen till Fysiken =)

Jag vaa framme vid Fysiken typ en timma innan passet började... då passade jag på att hänga vid gymmet lite granna å styrketräna lite =P Men så råkade klantiga jag göra något klantigt.. när jag skulle typ ställa om inställningar på gym maskinen så råkade jag klämma mina fingrar så mina fingrar värker å gör asont nu så fort jag rör vid fingrarna eller böjer dem... buhuu... klantigt!! Verkligen... =/ Å vid 18-tiden så körde jag ett funkpass! Mkt roligt som vanligt! ^^

När jag kom heem så hade lönespecifikationen kommit heem! Wohoo! Den e efterlängtad! I oktober slet jag som en häst.. jobbade hur mkt som helst så jag blev glad när jag såg lönespecifikationen.. caaash! ;) Jag ser framemot löningen på tisdag! =D

Dags å sova!
Good night! ^^

80 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Åh älskling! Va gullig du e!

Jag saknar dig jätte mkt med! När du kommer hit så får vi ta o se på en massa filmer tillsammans! :D

Love u! Pussar!

2008-11-23 @ 16:49:47
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0