Cape no.7 ^^

Idag har jag lirat WOW i 20-30 min ungefär.. =P När jag spelar så sitter jag inte så länge å spelar.. haha =P Men det räcker gott å väl för lilla mig ^^

Jag har även kollat på en film idag.. =P Jag e ingen filmtjusare direkt.. men idag såg jag på en grymt bra taiwanesisk film! ^^
Den heter Cape no.7 eller på kinesiska 海角七號.. Skitbra verkligen! =D Det e en film som huvudsakligen snackar på mandarin, men har även blandat lite med japanska å taiwanesiska samt engelska =) Blev lite förvirrad av alla språken, men det va helt okeej =) Jag kollade även med endast chinese-sub så jaa.. jag klarade mig braa haha =P Jag har läst på olika forum å där står d typ att denna film e en av Taiwans största verk.. Jag kollade även upp på imdb.. å den fick 8.0/10.0 å det e riktigt bra typ ^^
Då bestämde jag mig för att kolla på den.. and see... den va verkligen skitbra å touching! ^^ Bra musik med för den delen! =D Direkt efter filmen laddade jag ner soundtracken.. hihi ^^

Nu sitter jag här å väntar på Yan, Charlie, Ting Ting å förhoppningsvis Ming Ming oxå som skall komma till Yi idag igen för att lira lite "Zhao pengyou"... haha =P Jag kan då inte lira allt för länge då jag ska jobba öppning imorrn.. dvs. kl.06:00!! =/
Men men, jag har inga problem med att vakna så tidigt såja.. jag kmr att klara mig! =) oxå kan jag säkert inte lägga mig så tidigt heller.. haha =P Då e d lika bra å sitta å spela lite kort med dem samt låta tiden rinna iväg snabbare.. tihii ^^

Imorrn åker ju Eugenia å D-man på en underbar resa till "destination unknown"!! Jag e sååå himla avis asså! Jag vill meeed åka iväääg på en resaa med min hunnie! <3 Men, jag får helt enkelt vänta tills februari... ^^

Have a nice evening guys! ;)

Kommentarer
Postat av: Eugenia

Inte långt kvar nu :D jag kan inte somna... alldeles för excited haha!



tiden går sååå fort. februari kommer vara här very very soon ^^

2008-11-07 @ 03:16:17
Postat av: K'

Hehe, kanske får ta o se den med någon gång.. om d finns eng sub då ;P



Hoppas det gick bra att jobba öppning!



Jag längtar så mkt efter din ankomst i februari.. Puss darling!

2008-11-07 @ 16:15:17
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0