En heelt vanlig dag...

Idag har jag jobbat ett kort pass.. 12-15:30.. skulle sluta 15:15 egentligen men de ville att jag skulle jobba över lite då en kollega va lite försenad.. de ville helst att jag skulle stanna kvar till 15:45.. men jag va rädd att jag inte skulle hinna till träningen så jaa... då fick jag stanna till halv ist =) Det har varit en lugn arbetsdag idag... hände inte så mkt typ.. jag sålde många plusmenyer idag! Ritkigt stolt över mig sj! Asså, jag fattar verkligen inte hur McDonald's i Trollhättan kan sälja så mkt plusmenyer!! De ledder fortfarande tävlingen... guud, nu har vi typ en månad kvar av tävlingen å vi vill vinna tävlingen! Vi vill gärna ha de 7000kr för att hitta på något roligt med medarbetarna! Well... vi på Avenyn får helt enkelt kämpa mera å vinna dessa pengar! =P Jag fick en biobiljett idag på jobbet.. men det e för pantningen.. då jag pantade burkar en dag för flera veckor sen.. =P Mentors biljett har jag fortfarande inte fått ännu.. å jag ska fortsätta att tjata på honom efter den.. HAHA! =P

Efter jobbet drog jag till träningen.. tränade spinning idag..å det va riktigt härligt ^^ började lite i gymmet som vanligt, då jag hade lite tid över.. haha =P Efter spinningen gick jag å bastade... åååh va härligt å underbart d va! =D Bara ligga inne på bastun å bara slappa... ^^ Somnade nästan inne på bastun jue.. haha =P Va nog lite för trött kanske.. =P

Sen drog jag heeem.. ringde Evy för att kolla om hon fortfarande va i stan.. men det va hon.. det va meningen att jag skulle möta upp henne å Jennifer typ för att leta efter present till Eugenia som precis har fyllt år.. men det visade sig att de 2 satt å fikade å de hade inga planer att gå å kolla runt efter d då klockan va redan rätt så mkt.. typ kl.18 nån gång.. så Evy bad mig å åka hem ist.. så jaa, jag åkte hem =)

Å jag blev bjuden till McDonald's årliga julfest oxå! ^^ Så glaaad! Det e en fest som jag verkligen ser emot! Hoppas att de har bjudit med massa roliga folk dit! ^^ Hihi ^^

Nu sitter jag här å bara lyssnar igenom massa musik.. ska fortsätta lite grann med min japanska serie Galileo... har kommit halvvägs nu.. ska försöka bli klar med denna serie snart =P
Jaa, va har hänt mera? Eugenia kom hem idag från sin romantiska resa! ^^ Så jag ser framemot hennes xanga inlägg samt hennes bilder på Facebook ;)

Allt för idag! ^^

Kommentarer
Postat av: K'

Hehe, jag hoppas att fler personer kommer o köper plusmenyer hos er nu då! Jag håller tummarna för att det blir ni som kammar hem det!



Nu på sistone har det varit så att du har jobbat då jag har varit hemma.. :'(



Take care darling! Puss!

2008-11-13 @ 13:58:18
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0