Ett rätt så roligt å lugnt arbetspass idag! =)

Här sitter jag igen å bloggar om mina dagar som går.. =P
Igår va d meningen att jag skulle kolla på the Saw 5... men va hände..? Jo, det blev ju change plans as usual.. =PJag satt igår efter middagen tillsammans med Yi, Yan, Charlie, Ting Ting å Leon å lirade WOW! =P Well, egentligen så hade de 2 val.. antingen så skulle vi sitta hemma å lira WOW eller så skulle det gänget komma till Yi igen å lira lite kort.. haha =P Men eftersom det va så sent redan å att jag skulle öppna imorrn så jag kunde inte sitta där å lira hur länge som helst så bestämde vi att vi skulle lira lite WOW ist.. =P Ville inte va med egentligen men blev övertalad som vanligt... suck... anyway så va vi å lirade på battleground servern... å där ska man typ va ett lag å hämta hem motståndarens flagga från deras base tillbaka till våran base å samtidigt som vi ska skydda vår flagga från motståndaren.. Jag e ju värsta noob när d gäller WOW, så jag blev helt förvirrad när Yi å Leon lärde mig alla spells å skills... jag va inte van med knapparna helt enkelt..Men till min förvåning så va det faktiskt kul! Haha... att slå ner motståndarna å hämta hem flaggan! Haha.. fast jag va så dålig på att styra så jag hjälpte inte till så mkt i mitt lag.. helt kass e jag! Men mot slutet började jag komma in i styrandet, men har fortfarande svårt med d... men jag fick lägga av mitt spelande runt 22-tiden för att jag skulle ju upp tidigt idag som vanligt för att öppna..Jag gick å la mig runt 23-tiden då jag va tvungen att duscha å sånt innan..

Jag vaknade imorse runt halv 5 tiden.. satt vid datorn, lyssnade på musik å åt frukost.. å runt 5-tiden så kom Evy hem från sin fest! Haha, så sent hon kom heeem! Hon skulle ju jobba idag oxå från 12 tiden typ... =P

Idag öppnade jag med Catrin igen! ^^ När jag kom till jobbet såg hela matsalen katastrofal ut! De som jobbade natt hade tydligen asmkt att göra! Så de hann inte ens förstänga innan vi kom, men allt gick bra å smidigt ändåå =) Det hände faktiskt en del roliga random grejer på jobbet idag.. =) Vi börjar med att Catrin skulle fråga en kollega Robin (han jobbade inatt å skulle stänga köket) om han hade rengjort grillarna..
Catrin: Robin, har du vattenbankat grillarna?
Robin: Nej, det har jag inte. Ska göra det strax.
Catrin: Men, banka grillarna så jag kan ha det till sex...
Robin: Ehh..vaa? *asgarv*
Catrin: *Tänkte efter noga*... sedan.. *asgarv*
Jag: Stod där som ett frågetecken... tänkte för mig själv.. "klockan e ju redan över 6"..

Fattar ni det roliga..? Catrin sa att han skulle banka grillarna för hon ska ha det till sex.. men självklart menade hon klockan 6 ville hon ha klart grillarna.. fast i själva verket så va klockan redan över 6..så hon sa fel klockslag å menade fel från allra första början.. men det va kul iaf ^^ Va alla e dirty-minded typ! =P

Sen så va d bara jag Catrin å Oscar kvar från 07.. Oscar körde nattskift den natten, men hans buss hem kom inte förrän klockan 11 på dagen, så han stannade kvar på donkan å gjorde oss sällskap typ.. det va trevligt å bara snacka alla vi 3 under arbetets gång ^^ Vid 8-tiden kom en annan kollega Noor oxå å då va d vi 4.. å det va riktigt chill d oxå! ^^

Men seeen så hände d grejer igen... runt 9:00 tiden så kom en skummis gäst som beställde en kaffe av Catrin faktiskt.. jag va där i närheten å gjorde uppfyllning.. men hörde å såg allting typ... den gästen då... kom fram å beställde en kopp kaffe.. sedan började han babbla om vallhalla.. helt plötsligt drog han ner byxorna å sa "det här gillar vi"... han hade kallingar på.. don't worry.. haha =P Men det va ingen vacker syn iaf.. vi tror att han va drogpåverkad iaf.. anyway.. efter att mannen hade "dragit" så undrade både jag å Catrin va det va med den snubben?! Vi gick å snackade om honom till Noor å Oscar.. det va helt lool asså.. men sen så märkte vi.. att han fortfarande va kvaaar! Pinsamt värre... men men, han hörde nog oss inte.. =P
Men sen gick jag ut till kassanlinjen igen.. å där ser man snubben igen.. drar ner sina byxor å sedan dra upp dem igen.. helt störd va mannen asså! Usch usch.. så mkt skumma folk det finns ute ibland asså... =/
Sen såå e Lodisen tillbaka oxå efter 3-4 veckor nu! Har inte sett honom alls.. han brukar sova på McDonald's.. man brukar se honom på alla tider på dygnet! Morgon, dag, kväll, natt.. u name it.. =P Lodisen hade en ny jacka på sig oxå! Catrin bara: Han har en ny jacka på sig! Haha.. värsta lol =P Men han handlade inget av mig... han bara kom å smilade åt mig.. sen så drog han.. skummis.. =/ Han brukar oftast köpa en liten kopp kaffe samt cheeseburgare =P 

Annars har arbetsdagen varit grymt lugnt! Men det brukar alltid va så på söndag.. så härligt! ^^ Hatar att jobba när det e stressigt å massa ruscher.. =P Evy fick va i köket idag! Haha.. det va liite kul faktiskt ^^ Jag fick stå i köket en kvart för att lösa en rast.. =) Jag slutade kl.15 idag.. så jaa, sen dess har jag varit hemma å chattat lite granna med älsklingen! Så längesen jag snackade med honom sist... <3

Just nu sitter jag å kollar på nån koreansk show av något slag där den koreanska bandet "Dong Bang Shin Ki" e gäster i showen..den här bandet e grymt bra faktiskt å gör många braa låtar! ^^ Jennifer e heeelt kära i dem! Det va hon som skickade länken till mig...inte konstigt va? ;P

Ikväll efter middagen e d tänkt att jag ska bara sitta å kolla på massa massa filmer! =P
Jag ska först börja med en av älsklingens favvofilmer.. "A bittersweet life".. han har pratat så mkt om denna.. så jag tycker att jag ska ge filmen en chaans... tihii ^^ Sen efter d ska jag kolla på den efterlängtade "the Saw 5" haha.. =P Har sagt i så många dagar nu att jag ska kolla på den osv.. men aldrig haft chansen typ.. men ikväll! Då ska jag verkligen göra d =P
Sanningens ögonblick säsong 2 börjar ikväll oxå kl.21 på kanal 5! Den måste jag kolla på oxå! =D Mkt intressanta frågor som ställs! ;P Sen så har jag ju den kantonesiska gameshowen oxå som jag ska spana in på.. men jag får se hur mkt jag hinner/orkar idag =P Måste ju även skriva ut lunchmenyer åt restaurangen senare på kvällen meed...

Det vaa mkt planerat ikväll iaf.. ^^ Hoppas att planerna går som d ska oxå.. haha =P Jag har en tendens med massa "change plans" typ.. =P Näämen, det ska gåå.. ^^

Dags för mat!
Återkommer med ett inlägg angående va jag tyckte om filmerna later.. ;)

93 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Haha, WOW alltså..



Va tyckte du om filmerna nu då? Om du såg på dem.. ;P

Puss älskling!

2008-11-10 @ 09:13:02
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

Hihi, läs mina senaste inlägg så vet duu ;)

Tihii!



Puss <3

2008-11-10 @ 22:17:41
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0