Filmerna.. =P

Hej hej!
Just nu sitter jag i restaurangen å ska blogga lite snabbt om filmerna jag såg igår/imorse innan jag ska åka iväg till revisorn strax =P
Kunde inte blogga hemma då internet segar sig.. som vanligt.. *suck*..
Jag kollade då på A bittersweet life, en koreansk film å den va väl lite sådär.. =P *sorry hun!* Den va inte riktigt min genre, men dock påminner huvudpersonen lite om Dman.. jag vet faktiskt inte varför... slutscenerna va coola dock.. =)



Sen efter d så kollade jag på Sanningens ögonblick.. eller jaa, jag skiftade emellan faktiskt.. började med A bittersweet life sen pausade å kollade på sanningens ögonblick.. när det va reklam fortsatte jag med A bittersweet life osv.. =P
Det va vääl rätt så kul med sanningens ögonblick... första tjejen stannade vid 75000 spänn å det e a lot money! Men det dök fram massa pinsamma frågor.. hemskt att svara när föräldrarna sitter där.. haha =P Men det e kuul för oss som tittare att kolla på iaf ;P Men efter den första tjejen så va Linda Rosing från Big Brother den andra tävlande.. hon hann inte svara så mkt frågor då programtiden va slut.. men men... nästa vecka e fortsättningen iaf =)

Efter allt detta va d Saw 5 som jag kollade på... well.. jag  höll på däcka när jag kollade på a bittersweet life.. men jag lovade ju mig själv att kolla på Saw 5 så jag startade filmen.. kollade nämligen på övervåningen.. å jag la mig på sängen å kollade.. å guess... efter typ 30 min.. så däckade jag tydligen.. haha.. jag sov! =P Men sen så väckte Evy mig å behövde hjälp med grejer osv.. å då fattade jag att jag sov.. haha =P Så jag sket i filmen å sov istället.. å fortsatte med filmen imorse när jag vaknade istället.. haha =P Well, Saw 5 va la helt okej laa.. men ingenting slår ettan! Ettan e grymt bra! Den bästa faktiskt ^^ Men så e d alltid när det gäller filmer... alltid ettan som brukar va bäst ^^



Nu måste jaag åka iväääg till revisorn.. tiden tickar iväg å jag vill inte fastna i rusningstrafiken sen då jag måste hinna heeem igen innan träningen.. ^^

Later!

 

92 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Sa ju att det inte var din genre.. :P

Men är någon film bra när man ser på den lite halvt samtidigt som man ser på något annat, o youtube kvalité..? :P



Om du ska se på en film, tycker jag du ska fokusera all energi på filmen för att få bästa njutning.. ;P

2008-11-11 @ 10:45:09
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

Haha! =P Vem säger att jag kollar på youtube? =P

Nee men.. jag ser typ ingen skillnad på kvalitén.. speciellt inte när d gäller filmer å serier =P



Jaaag veet, jag vet sötis! ^^ Men det bästa e att kolla på film med dig älsklingen lilla! <3



Massa massa pussar! <3

2008-11-11 @ 13:05:16
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0