Fullspäckad lördag!

Igår va d en heeelt busy lördag för min del... =P Jag vaknade runt 9:30 för att jag skulle köra ett spinningspass på morgonen.. =)
Sedan åkte jag hem igen och skulle vänta på Yi å Evy för att vi skulle fixa Eus present.. men de låg å sov hela dagen typ såja... men senare runt 16-tiden åkte jag ut å fikade med Yuyan! Så längesen jag träffade henne sist så det va kul! ^^ Vi fikade på Greenwich å åt göttig å fettigt äppelpaj =P Runt 17-tiden så ringde Yi mig å bad mig att möta upp honom i femmanhuset för att köpa Eus present.. Jag å Yuyan åkte in till stan då å mötte upp honom... vi fixade Eus present å sedan åkte vi heem..


Yuyan å jag =)

När jag väl kom hem så bytte jag bara om å väntade på Evy å Yi å sedan så åkte vi hem till Eu å Anders =)
Det har varit en väldig trevlig å kul kväll! Det va många som va där å så... ^^ Vi fick lite göttigt plockmat, lite karaoke, tärningsspel osv.. Det va lite mingel =) Efter presentöppningen var det tårtdags! Så gott med tårta! Yummie! Tårtan va asgod, Eugenia! Well done! =) Efter tårtan så stack många av Eus Lidköping vänner å 2 kollegor från donkan.. då va det dags för lekar! Vi började köra en lek där man hälsar på varandra å säger sitt namn å sedan så heter man den personen som man har hälsar på också går d vidare.. Leken går ut på att hitta sitt eget namn.. och leken tog slut rätt fort faktiskt.. =P


Happy Birthday, Eugenia!


Me and the birthday kid! ^^





Kärleksparet! Söta! ^^






Efter denna lek körde vi "dammsugarleken" som jag kallar det för iaf.. =P Det e en klassiker från Evys 18-års fest iaf!! ^^ Man ska ha ett kort på läpparna oxå för man vidare kortet till nästa personen med munnen å så fortsätter d så... Den som tappade kortet fick dricka nått som straff! =P Daniel å Martin va de 2 sämsta och jag  fick stå mellan de 2.. =P Tyckte så synd om mig själv! =P
Daniel va den sämsta som finns! =P Han kunde verkligen inte suga fast kortet! =P Martin fixade d efter några rundor.. Men det va kul och ledde till många skratt! =P Tom. jag tappade kortet pga. jag skrattade så himla mkt!! =P
Efter d så satt vi å kollade igenom klippen som Eus kusin filmade när vi körde dammsugarleken.. fyfan va kul det va att kolla igenom dem! =P Vi bara skrattade ihjäl =P Speciellt när man kom till Eugenia till Daniel steget.. =P Så kuuul! =D
Sista rundan av denna lek så fick den personen som tappar kortet åka ut helt enkelt.. å finalen stod mellan Evy å Charlie.. =)
Evy vann hela leken.. duktig hon e =)

Efter denna lek så va det mest chill chill... vi gjorde lite olika random grejer såsom kollade på några avsnitter av South Park, kollade lite på en cp koreansk film =P Vi spelade även lite jeopardy.. det va faktiskt rätt så kuul.. =)

Slutet av allting så satt vi alla å kollade på the Jackass 2... helt stördaa killar verkligen!! Fanns vissa delar som va roliga, men det fanns många delar som va skitäckliga verkligen! Jag fick spykänsla ibland... sooo gross!! Eeww... Men innan filmen va slut så va de flesta trötta så då åkte alla hem typ.. Men det va en underbar kväll iaf! Tack Eu för allt! ^^ Grattis i efterskott återigen! =)

Hemvägen igår va not good..=( men vi låter d gå...

Återkommer med dagens händelser på nästa inlägg.. =)

86 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0