Happy Birthday, Yi!

Äntligen blir du gammal gubbe.. lool =P 
Nee men vi har firat med lite göttig tårta å såå... =)

Idag har jag jobbat som vanligt.. jobbade väääääärsta mespasset.. från 8-12:45.. skulle sluta 13 egentligen, men jag fick inte ut hela min rast å hade 15 min kvar.. därför fick jag sluta 15 min tidigare.. det va naajs! Jag skyndade mig hem för att äta stek fläääsk! Yummie! ^^ Jag stod kök idag... det va skitroligt i början, men guud va jag dog sen på slutet.. asså jag va helt ensam..  alla beställde olika saker.. jag har liksom inte så många händer.. jag kunde inte hålla koll på både stora köket å bopen samtidigt.. Sanela fick inte stå kök egentligen eftersom det e hon som kör skift.. oxå hade vi våra restaurangschefers chef där oxå.. ännu värre.. jag va verkligen såå lost.. tappade bort alla special order.. glömde helt bort dem.. sen kom en av cheferna å hjälpte mig med bopen sidan.. men jag ville ju stå där liksom.. jag sa det till Sanela att jag verkligen ville stå där då jag e skitdålig på att göra hamburgare =P Men tiden gick asfort.. Senare kom även Catrin å Oscar in till köket å hjälpte till... herregud va kämpigt det va asså.. haha =P Det va skitvarmt inne i köket.. bara för att jag fick springa lite fram å tillbaka i köket.. fick göra allt i tempot för att inte tappa skåpet osv.. värsta träningspasset typ.. =P
Det värsta va att när jag skulle böja mig ner å hämta bröd.. guud va ont i mina beeen jag hade asså... träningsvärket satt kvar sen i söndags.. å det ledde till att jag fick ställa in mitt träningspass idag oxå.. suck... men va kan jag göra? Jag har verkligen skitont i armarna å bena.. =(

McDonald's har börjat med en ny julkampanj där vi säljer bland annat emmentalerhjärtan, chicken tasty, jordgubb/vanilj paj å big tasty då för de andra McDonkan.. vi hade kvar big tasty faktiskt.. vet dock inte varför det va bara vi som hade kvar d.. men men.. så e d.. =) Chicken tasty ska jag lätt testa på nån dag.. haha =P För den har en helt annan sås än big tasty såsen.. =P ska även testa på emmentalerhjärtan nån dag meed.. haha =P Jag tycker om att testa på nya grejer =D Den vegetariska burgaren Mcbean har inte jag testat på heller.. det måste jag oxå göra nåån dag.. =P Kan inte äta alltför mkt göttigheter på en å samma dag liksom.. haha =P



Efter jobbet så åkte jag å Evy till banken för att fixa grejer.. oxå fick jag telefonköa som vanligt.. varför ska folk va såå sega på att svara i telefon? =P Snabb service e något man tycker om.. haha! Lär av McDonkan! =P
Sen så hjälpte jag mamma med massa ärenden som vanligt =P

Hann kolla på ett Heroes avsnitt meed... såå nice verkligen! Serien e huur braa som helst! =D Ska degaa med Dexter senare ikväll meed, å kanske kolla på en Hong Kong film.. (om jag orkar) =P

Kommentarer
Postat av: K'

Värst va d är nyheter på McDonalds hela tiden då? :P

Puss

2008-11-26 @ 15:16:40
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0