Helgen is over...

Helgen e över... har ni haft en trevlig helg allihopa? ^^

Idag så har jag inte gjort något speciellt egentligen... jag satt å lirade lite WOW.. =P Typ gjorde lite quests and so on... men servern har typ varit nere ett tag nu så ja, jag har inte kunnat komma in på servern igen.. när jag precis håller på med en quest så går servern ner... suck.. å än e inte servern uppe yet då jag vill få min quest avklarat.. aja, får la se va som händer ikväll.. =P
Jag lvlar så långsamt då jag inte e sån wow-freak å sitter där i flera timmar å lirar.. jag kör bara lite då å då, då jag har lite tid typ =) Just nu e min gubbe på lvl 19 iaf.. =P

Imorse fick jag megadamp typ då McDonald's ringde mig 2 ggr runt 8-tiden tror jag... jag dissade samtalet.. för jag ville sova.. å Evy störde sig oxå så hon typ stängde av ljudet när det ringde.. =P Sen efter en timme så ringde Donkan IGEN?! Samma sak hände.. stängde av ljudet som vanligt.. men sen dess har de inte ringt mer.. men ändåå... varför ringer man så tidigt på morgonen?? De ringde inte en gång.. utan 2 ggr eller jaa 3 ggr sammanlagt... det va faktiskt störande.. =/

Jag har tränat idag oxå.. jag drog å tränade aerobics dans som va riktigt riktigt kul! =D Eugenia, next time får du hänga på å köra lite aerobics dans! ;) Jag har varit försökskaninen idag å testade på å det va kul iaf =P

När jag kom hem från träningen hade pappa sparat mat till mig! Jag åt göttig 'char siu'!! Så gooott! =D Jag älskar verkligen 'char siu'! Iaf vår char siu =P Yummiie yummiee verkligen! Tihii ^^

Nu ikväll ska jag kolla på Dexter å Super Trio Gameshow.. woohoo! ^^
Imorrn e d dags för jobb jobb igen efter 3 dagars day-off.. det har varit najs najs med lite ledigt iaf! ^^

Ha d så bra! =)

99 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0