Helt slut...

Nu e jag hemma efter stängningen på jobbet.. =) Stängde med Julia å Johannes idag! Riktigt najs va d! ^^ Jag skulle inte stänga egentligen men jag bytte tid med Marie-Louise så ahh.. så hon fick jobba min tid 16-20 ist. Hann med 00:45 vagnen oxå! Så naajs! Det va heelt lugnt idag å vi hann förstänga allting innan så därför gick d så fort å fick gå tidigare =) 

 Innan jobbet så drog jag å träna lite innan... det va najs, men fick lite håll så jag kunde inte ge 100%.. hade för ont i magen.. =P Efter träningen åkte jag direkt till jobbet... fastän jag skulle börja typ 2h efter träningen.. men jag tyckte inte att d va nån idé att åka heem... för då orkar man inte åka ut till stan igen.. så jag kunde lika gärna va på Donkan å hänga lite där.. =) När jag satte mig på bussen från träningen till jobbet så kollade jag typ ut genom fönstret  å lade inte märke på omgivningen.. Men helt plötsligt så slog någon mig på knät.. å då tänkte jag typ "vem e d som slår mig?" Haha.. men det visade sig vara Jennifer! =) Det va najs najs ^^

När jag kom fram till jobbet så frågade Julia mig ifall jag ville börja tidigare då alla som stod i kassan skulle sluta typ 15:45.. visst sa jag självklart! Då fick jag jobba å tjäna lite pengar ist för att hänga där i 2h timmar ;) Jag skulle börja 17:15 egentligen.. men fick börja 15:45 ist =) Hände inte så mkt speciellt egentligen... den sista timman så kom en känd vimmelfotograf å handlade av Julia faktiskt... Sebastian Mandrean.. =)

När vi lämnade Donkan så såg jag 4:an åka förbi.. ville springa efter den för att hinna till brunnsparken å sedan ta 11:an hem igen.. den som går 00:45.. men jag missade vagnen å tänkte typ att jag kommer att få stå å vänta en halvtimme på nästa vagn.. jag å Johannes tog sällskap.. å han skulle typ till vasaplatsen.. å då tänkte jag att jag kanske kunde hinna med den kvart i vagnen från Vasaplatsen ist.. så jag gjorde Johannes sällskap till Vasaplatsen! =) Det va naajs å bara prata med Johannes! =) Han e en snäll kille faktiskt =) Sen så såg jag min vagn långt bort från mig å fick självklart springa efter den! Haha =P Å jag hann med vagnen! So happy! =D

Nu e man hemma igen iaf! Ska kolla klart på sista avsnittet av Galileo nu =) Sen ska jag nog bara gå duscha å nana! ^^

Nite! ^^

84 days left....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0