Inflyttningsfest hos Nova! =D

Heey folks!
Jag vet att klockan e mkt nu.. men jag känner för att blogga lite om dagens händelse ändå =) Jag kom nyligen hem från Novas inflyttningsfest! ^^ Det va mkt trevligt kan jag säga er... =) Det va skiitlängesen jag träffade henne sist! Omg... för 3 månader sen asså! Sjuuuukt länge!! Men va fort tiden har gått ändå! =) Kändes inte alls längesen jag träffade henne sist.. men men så e d... ;P


Nova and me (Hur lyckas jag bli så ful på bilder varje gång?!) =/


Festen började runt 18-tiden.. men jag kom inte dit förrän efter 19... ska berätta varför sen.. men jag börjar berätta lite om festen först =) Nova hade förberett göttig käk å en mkt god fruktbål för oss! Så jag kom dit magen tom faktiskt tihii ^^ Men åt för mkt helt enkelt.. (som vanligt) lol =P Har värsta skuldkänslorna då jag inte har tränat på en vecka! Faan... =( Men men.. jag har vart too busy att jag inte hunnit med helt enkelt.. måndag-onsdag kunde jag inte träna då jag hade värsta träningsvärket.. men torsdag-lördag hade jag så fullt upp med jobbet att jag fick ställa in passen.. så jaa, jag får ta tag i d nästa vecka =) Då hoppas jag att jag kan följa mitt tränignschema.. ^^ Efter maten så körde vi lite buzz å singstar på ps2:an! Det va faktiskt kuul ^^ Jag va skitdålig på buzz då det va quiz som handlade om hollywood å filmer.. men som ni vet.. så e jag inte såååå förtjust i amerikanska filmer å jaa.. jag kunde då inte svaren på massa frågor... ;P Jag kunde typ 2 av alla frågor som ställdes.. å vi körde i flera rundor asså.. ;P Så dålig va jag! Ibland hade jag rätt pga gissningar... ;P Tur hade jag då, kan man säga.. =P Singstar då.. hum.. Nova hade bara Abba skivan å 90-talets skivan.. så jag kunde inte så många låtar.. haha =P Sjöng typ Abbas - mamma mia, spice girls - wannabee å aquas - barbie girl ;P Haha! Jag haaatar att sjunga inför folk!!! =P Vet inte varför.. men men.. jag va skitnervös i början asså.. haha =P Men allt släpptes efter ett tag.. =P
Ahh, vi sjöng å sedan körde vi buzz igen.. =)




När många hade dragit från Nova, så va d bara jag, å en annan tjej Yoey kvar.. å då satt vi 2 å kollade på en film... Vi såg på Mamma Mia! ^^ Filmen va mysig å hade en hääärlig stämning faktiskt! Kemin mellan skådisarna va bra å låtarna gav oss en "feel-good"-känsla som vi kallade d.. det vaa najs faktiskt! Filmen berörde mig lite faktiskt.. helt omedvetet! =)


Efter filmen så åkte jag å Yoey hem.. jag skjutsade hem Yoey.. för jag fick reda på att hon inte alls bodde så långt från mig! Vi bor sjukt nära varandra! Haha =D

Innan festen då så jobbade jag faktiskt.. Jag skulle bara ha hand om 2 kalas.. det första kalaset från 11-13 å det andra kalaset från 14-16.. det första kalaset va sådär faktiskt.. det va 8 barn.. å de va söta.. hann med ansiktsmålning på slutet som gick åt helvetet å födelsedagsbarnets mamma fick hjälpa till lite med målningen då jag inte hann med med alla.. för tiden räckte inte till.. Jag hade typ förberett värsta mallen typ hur jag skulle måla olika barnen.. satt å googlade typ på nätet kvällen innan.. =P
Det drog lite över på tiden å jag fick städa kalasrummet direkt efter.samt förbereda inför nästa kalas då . å sedan fick jag rasta i 30 min för att ta emot nästa kalas... men jag hann inte ta ut min rast fullt då den andra födelsedagsbarnet hade kommit å jag fick ta emot gästerna iaf.. det andra kalaset bestod av 12 barn.. å det va faktiskt kuul det kalaset! Alla barnen va såå söta verkligen ^^ Barnen hade skattjakt nere i källaren å de fick göra egna glassar.. de ville ha ansiktsmålning egentligen.. men hann inte med det dåå tiden inte räckte till.. fastän vi inte hade ansiktsmålning så drog kalaset över med en timme! Jag fick jobba till 17 ist! =P Jag som hade bråttom hem oxå.. men men.. det fick jag ta helt enkelt.. den andra födelsedagsbarnets mamman va huur snäll som helst! Haha.. hon gav mig 60kr i dricks å en påse godis.. =P Jag ville varken ta emot godiset eller dricksen.. hon bara.. men joo du måste! Haha =P Att inte ta emot godispåsens ursäkt va att jag va tvungen att tänka på min vikt.. å mamman va rolig, hon bara: "Nej da, lite lördagsgodis måste du ha, så smal som du e!" Haha.. jag bara: "Neee, jag e inte smal nånstans!" =P Så ja, nu förstår ni väl varför det bleev för mkt göttigheter på en å samma dag! =P Inte nog med d.. denna familj lämnade kvar massa salta pinnar oxå.. å självklart åt man några stycken av dem oxå =P.. Men det va verkligen kul på det andra kalaset.. ^^ Födelsedagsbarnets pappa va oxå meganajs! Han tyckte jag va skitduktig.. å sa att jag va en serviceperson.. haha =P I was happy! ^^

Direkt efter jobbet drog jag till 7-eleven för att ladda på mitt spårvagnskort som skulle ha gått ut idag.. =) Efter d stack jag direkt hem å duscha å gjorde mig iordning before the party.. =)

Imorrn (eller idag egentligen) så e det den efterlängtade JULFESTEN! Wohooo!! ^^ Jag längtar sååå himla mkt!!!
Hoppas att inte festen suger nu bara... jag som har sett så mkt framemot den... ^^
Well... det mäker vi la.. ;P

Nu e d nog dags för mig att gå sova.. det blev ett långt inlägg detta.. haha =P
Inte konstigt då jag har haft en lååång dag idag.. =P

God natt allihop! ^^

72 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Trevlig fest! Verkar som du har haft det nice! :D Älskling, du får se mer västerländska filmer! Vi bor trots allt i västvärlden.. ^^



Bra jobbat med dem två kalasen o alla små ungarna! Du är en hårtjobbande tös ;)



Ha det så kul på donkan festen ikväll!



Pussar!

2008-11-30 @ 15:39:46
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0