Jag e Mahjong master! =D

Idag har jag tränat spinning... =P Det va mkt svettigt kan jag säga er.. men det va kul! Haha =D
Efter spinningen så drog jag å basta lite grann faktiskt.. det va huuuur underbart som helst å bara ligga ner å njuuuta i bastun! ^^
Så längesen jag bastade sist.. =P Jag låg säkert därinne i 20 min minst.. =P Innan brukar jag inte ha tid typ för d.. måste hinna hem till middag eller till jobbet osv.. men idag så började träningen relativt tidigt så jag hann med att basta.. wihoo ^^

Efter träningen drog jag hem för att käka middag ^^ Så gott med mat! Älska! =D

Efter d så kom Yan, Anny å Ming Ming till Yi... så där satt vi å spelade mahjong å gissa vem som vann hela spelet..? =P
Yupp, precis.. that's me! =D Wihooo! ^^ Efter några timmar kanske så ville Yi köra "Zhao pengyou"... Där satt vi å körde fram tills halv 2 ungefär.. då Yan måste upp tidigt å jobba.. så vi va tvugna att lägga av.. annars kunde vi säkert sitta uppe hela natten bara för att köra detta.. =P Så kuul, men jag e så dålig på d.. =P Jag å Anny bara: "Nu kommer vi säkert få skäll igen..." =P
Som vanligt så tjafsar Yi å Yan som vanligt efter varje runda... *suck*... always!! De kan aldrig ge sig asså! =P
Yan vann hela spelet å jag va inte så dålig jag heller.. jag kom faktiskt på 2:a plats! ^^ Ming Ming va då helt klart sämst! Haha.. =P

Nu e jag hemma igen.. å jag som tänkte kolla på en film idag meed.. haha.. klockan e quite sent juee..vi får la se om jag orkar med d nuu.. annars får jag kolla på den imorrn då jag e ledig från jobbet oxå! =)

Helt katastrof att Heroes inte har kommit ut denna vecka!! Aja, hoppas på dubbelavsnitter nästa vecka! ;)

Nite nite! ^^

96 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0