Jag hatar kylan!!!

Det e svinkallt ute!!! Guuud... så kallt! Jag hatar kylan verkligen!! =(

Idag har jag jobbat 17:15-00:45 som vanligt... skitlugn söndag faktiskt  för å va en söndag.. jag hatar annars att stänga på söndagar... det e spritluckan osv.. så det brukar komma en rusch typ innan vi stänger.. men idag kom det ingen.. thank god =) Vi va klara med vår förstängning relativt tidigt... Jag stängde med Catrin å Sara som vanligt =) Vi hjälpte även de som skulle öppna imorrn.. eller idag kanske man säger med deras grejer.. lyckos er Eugenia å Oscar! Så tuur ni har.. vi har verkligen gjort såå mkt för er... =P Vi har alltså hjälpt dem lite med deras öppning på vår stängning.. haha =P
En gammal klasskamrat från 9:an i högstadiet kom faktiskt förbi Donkan idag... han kände igen mig faktiskt =P Men jag kände igen honom oxå.. men jag sa inget förrän han sa att han kände igen mig först =P Han tyckte att jag har förändrats.. haha.. att jag ser mer... ehh.. vuxen ut! Lol! =P Det va ändå 4 år sen vi sågs.. men d va trevligt iaf  å snacka lite å så =)
Åkte hem med Catrin sen då vi bor åt samma håll.. så najs att ha sällskap faktiskt ^^ Slipper man stå själv å vänta på vagnen hem.. tihii ^^

Innan jobbet drog jag faktiskt å träna... tränade krafttag idag.. det va d värsta jag har varit med om! Haha... det e typ en bodypump klass... jag orkade verkligen inte...! =P Shit va jobbigt det vaa!! Passet va typ 75 min meed...! Jag dog verkligen.. å efter träningen drog jag till jobbet direkt faktiskt =P Vilken träningsvärk jag hade asså! Haha.. jag hade sååå ont i bena att jag halkade på trappan ner till omklädningsrummet på jobbet... guud va Catrin skrattade då.. lool =P

Innan träningen va jag hemma å satt å kollade på en Hong Kong film som heter Love is elsewhere.. å på kinesiska 愛情萬歲.. filmen va la lite romantiskt sådära.. fast den va faktiskt inte sååå jättebra.. =P


Just nu sitter jag här å gör inte så mkt.. ska duscha strax å sen kolla lite på Super Trio Show.. ^^ E ledig imorrn från jobbet! Wiie! ^^ Satt å spanade in lite flygbiljetter till Hong Kong med nu till sommaren med Evy... jag e sååå sugen på att boka biljetterna nu! Haha =P Vill får det avklarat oxå =)

ha det greaaaaat! ;)

78 days left....<3




Kommentarer
Postat av: maria

ååh vad kul att åka till hong kong :D vi ska mellanlanda där ^^

2008-11-24 @ 18:15:39
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0