Jag hatar telefonkö!!!

Yupp, stor del av mina värdefulla timmar å minuter innan jobbet ägnade jag åt att telefonköa... =/ Jag började telefonköa redan då jag va i restaurangen.. men jag orkade inte sitta därnere så länge så jag drog hem istället å ringde hemifrån... jag höll i luren i minuter å minuter... å efter ungefär 30-40min så svarade dem! Helt sjukt!! Jag ringde till ett ställe där man beställer sånt kortterminal åt restaurangen.. så lång tid att komma fram asså! Damn.. guess vem som dampade sig.. jaa precis.. jag! =P Men samtidigt som jag telefonköade satt jag å chattade med min älskling <3! ^^ Å det gjorde så att mina värdefulla minuter inte va så bortkastade ändå... tihii ^^

Idag jobbade jag faktiskt.. från 17:15 till stängning.. å tiden gick väldigt fort ändå! Vet inte varför.. det hände ingenting på dagen typ, det va inte så mkt folk heller men ändå gick tiden skitfort! Det e bara bra dock... =) Jag stängde med Catrin å Sara idag faktiskt.. de 2 som jag har gått i skift med å det gick riktigt bra! ^^ Det e härligt att jobba med dem 2.. tihii ^^ Idag va jag lite onyttig igen.. det va inte tänkt så egentligen men eftersom den nya burgaren "California Classic" börja sälja så va jag tvungen att testa på den.. haha =P Jag tycker om att smaka på nya burgare.. men, jag dressade en mcfeast burgare som California Classic då jag inte ville ha en så stor burgare.. oxå testade jag på hot wings som va riktigt gooooda! =D Samt så testade jag på den nya efterrätten Lemon dream.. den va sådär faktiskt... jag gillar morotskakan mer =) Sara bara: "Whoaa, det inte inte ofta man ser dig äta hamburgare!" Yupp, som sagt... jag brukar äta sallad på jobbet annars haha.. =P
Treva å Catrins brorsa Micke kom på besök idag.. det va så längesen jag såg Treva å hon saknade oss.. det va så lugnt idag så jag kunde stå å snacka lite med dem.. det va trevligt =)

Jag snackade med chefen med om att förlänga mitt anställningbevis.. å det gjorde vi idag också! ^^ Skitgött! Då va det avklarat också! ^^

Min försvunna keps kom tillbaka idag också.. haha.. när jag kom till jobbet å skulle hänga av mig mina kläder i personalrummet.. då såg jag en keps som liknade min keps.. jag gick fram å tog kepsen å visst så stod det mitt namn! Så glaad att den kom tillbaka.. haha =P Förra veckan så lånade jag ut min keps till nån som inte hade nån keps å skulle va i köket.. men när jag skulle hem den dan så försvann min keps å ingen hade nån aning om va den tog vägen.. men men.. nu efter en vecka så e kepsen tillbaka iaf =P

Vi va relativt snabba på att stänga idag då det va ganska så lugnt.. ^^ När tjejerna drog ner till omklädningsrummet å skulle byta om så va jag kvar däruppe på kontoret själv.. å då fann jag lite intressanta grejer som jag inte ska avslöja..^^ Men det e roligt iaf! =D

Vi drog till 7-eleven för att Sara å Catrin va tvungen att handla lite grejer.. efter d så skulle Sara åka till Angered för att åka med sin buss därifrån hem å jag å Catrin bor ju åt samma håll.. så vi bestämde att vi skulle göra Sara sällskap å tog 4:an spårvagn till Gamlestadstorget å sen så väntade jag å Catrin på 11:an i Gamlestadstorget.. så naajs att ha sällskap hem nu! =D Slipper jag vänta på vagnen helt själv! =)

 

Nu e man äntligen hemma igen… det e sååå himla kallt därute nuuu!! =/ Jag har hur mkt plagg på mig som helst.. men ändå fryser jag.. buhuu =(

 

Ville ladda ner det senaste avsnittet av heroes.. men den har tydligen inte kommit ut ännu… =(

Men det e lugnt, jag e ledig imorrn så jag kan ladda ner den å se på den imorrn! Wooohoo! =D

 

Nääe, nu e det dags att gå ta en vaarm å skööön dusch! Sen bara nana! ^^

 

Nattinatt! ^^

 

(Btw, detta inlägg va skrivet runt 02-tiden, men eftersom blogg.se va nere en stund så kunde jag inte posta upp inlägget..)

 

   97 days left....<3


Kommentarer
Postat av: K'

Mm låter gott med burgare o hotwings.. Fast jag tror ändå KFC slår det.. ;P

Va skönt att du får sällskap hem vissa dagar!



Önskar du vore här så jag kunde värma dig sötnos..

Puss!

2008-11-05 @ 03:14:13
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0