Jobb som vanligt...

Idag blev jag väckt runt 10-tiden.. Mentor frågade mig ifall en annan kunde ta kalaset idag ist för mig då han ville ha mig i kassa för att jag e snabb.. det va la okej för mig... spelade inte någon större roll för mig.. jag skulle egentligen bara jobba 2h idag då jag skulle bara ha kalaset.. men eftersom nån annan hade sjukanmält sig så frågade Mentor mig om jag ville jobba ett längre pass ist.. såklart tackar man ja! =P Orka bara jobba i 2h.. =P Så jag jobbade från 12-18 idag istället för 13-15 =) Good med caash! Oxå har jag fått ut mina timmar nu tack vare detta passet.. ville ju ha minst 100 timmar/månad.. men denna månad fick jag under.. men nu har jag fått lite över 100 timmar denna månad! Gött! =D

Jag va på jobbet en halvtimme innan jag skulle börja då jag kunde käka lite innan jobbet.. =)
När jag kom till jobbet så fick man se en bild hängande på personalrummet.. en bild som e målad av Sahand faktiskt.. =P

En lolig bild asså! Fattade först inte va denna bild föreställde.. men omg... sen fattade jag! Helt LOL asså! Hahah =P
Sen när jag gick in i köket å skulle hämta mat... då frågade Tarek mig om jag hade sett bilden som va i personalrummet... haha.. I was like oh my god! =P

Tarek va oxå skitrolig idag! Haha.. han använde typ små muggar till att göra "öron".. =P Mentor fick damp på honom typ hela dan då han bara lekte å inte jobbade.. =P
Lille Tarek med sina älskade "öron" =P

Men annars så hände det inte så mkt mera på jobbet.. tiden gick aslångsamt idag.. vet inte varför.. kan bero på att det va skitlugnt å dött på jobbet typ.. men jag överlevde dan iaf =)

Ikväll så ska jag bara dega på serier.. =) oxå ska man kolla på sanningens ögonblick! Wohoo! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0