Joobb...

Idag har jag bara jobbat som vanligt... jobbade mespasset 18-23.. fick stå både kök å kassa.. så det va najs med lite variation =)
Hände inte så jättemkt egentligen.. en av cheferna kom å hälsade på oss iaf.. de hade varit på semester i Egypten så Helen e huuur solbränd som helst! Hon blev så glad av att se mig å gav mig en kraaam.. hehe =) Sen så har jag suttit å försöka ringa till andra medarbetare för att bli av med en tid på torsdag för att kunna gå på bio med Jennifer å dem för att se på den omtalade filmen Twilight! Jag har fortfarande inte fått bort tiden, men jag vet att min tid e inte svår att bli av eftersom många vill ha tider.. men eftersom jag slutade rätt så sent.. så sover antagligen de flesta.. ringde även Mentor.. för att fråga om det va okej att jag å Ghamgin bytte tid på onsdag så jag får jobba ett längre pass på onsdag istället för mestiden jag fick så jag inte förlorar så mkt av mina timmar ifall jag blir av med torsdagstiden.. men oops så låg han tydligen å sov.. å jag väckte honom... d va inte meningen så jag bad typ om ursäkt hur länge som helst!

Det va typ värsta slagsmålet idag på donkan runt 22:45 tiden.. helt sjukt asså.. en man började helt plötsligt hoppa på en annan man å bara slog honom hur mkt som helst.. Julia fick gå över till Jamessons för att hämta väktarna.. för våra väktare va.. ehh.. borta?! =P Sen så kom en från Jamessons över till Donkan å sa att det va helt kalibalik hos deem, å deras vakter va hos oss..
Vi medarbetarna bara stod å kollade på... vi får ju inte rycka in eller nått sånt så vi kunde bara stå där å kolla.. men det va katastrof iaf..
En gammal arbetskollega kom förbi å hälsade på oxå... jag stod typ vid läsken.. sen helt plötsligt så började en kille säga hej till mig med vääärsta smajlet.. =P Jag stod där som ett frågetecken å sa hej tillbaka utan att veta vem d va.. =P Han bara: Känner du inte igen mig? Jag bara.. neeej... å skakade på huvudet.. Han bara: Kan beror på att jag har klippt mig... Jag bara: Kanske d... men fortfarande hade jag ingen aning vem d va... sen när jag drog till orwaken så tänkte jag på vem d va hela tiden.. haha... han såg bekant ut.. men ingen aning vem d va.. haha =P Men tillslut så kom jag på vem d va! Haha.. Patrik!! Så pinsamt verkligen! Det roliga va att ALLA som jobbade med mig idag kände igen honom men kom inte ihåg va han hette.. så pinsamt verkligen! Hahah... =P Så jag va tydligen inte ensam.. =P

Innan jobbet så satt jag å kollade på en kinesisk film som e gjord i mainland.. ingen taiwanesisk film denna gång.. =P Den heter Painted skin å på kinesiska.. 畫皮.. Helt så okej film egentligen... inte min genre av film kanske.. det e en sån ancient film å jag brukar inte va förtjust i såna filmer.. fast storyn va ändå helt okej =) Såg på en kompis blogg att hon rekommenderade denna film så då tänkte jag att jag kunde ge den en chans =)


Nu ska jag gå ta en dusch iaf! =) Sen så får jag se va jag hittar på =P Film eller sova? Svårt val =P

Bye =)

79 days left....<3


Kommentarer
Postat av: Carro

=)

2008-11-23 @ 16:48:20
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: K'

Det va nice o få webba med dig lite imorse älskling! (imorse för min del, natt för din del :P)



Take care!

Pussar!

2008-11-23 @ 16:51:42
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: maria

oj läskigt med slagsmål på donken ^^

jaa, jag skulle ha hälsat på! visste inte om du jobbade heller iofs, får ta och göra det nästa gång jag är på avenyn (:



absolut, vi får ta och fika snart. hihi.

KRAAM!

2008-11-23 @ 20:50:45
URL: http://h3llokitty.blogg.se/
Postat av: Connie

K': Jaa, d va naajs att webba med dig oxå sööt! ^^

Det va så längesen vi webbade sist.. men kuul att se dig iaf, älsklingen lilla! <3



Puss puss

2008-11-24 @ 02:03:10
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0