Lång dag...

Igår kväll gick jag å la mig runt halv 10 typ då jag va verkligen heelt körd.. men det va skönt att få sova i 7h iaf! Fast jag brukar i vanligtvis sova runt 8-9h.. =P Jag jobbade öppning idag igen å idag öppnade jag med Julia.. ^^ Det e såå naajs att jobba med henne! Hon e verkligen softish.. inte såå hårda som alla andra arbetsledare.. I like! =D Eftersom Donkan har ju öppet dygnet runt fredagar å lördagar så träffade man på nattpersonalerna såklart =) Dagen gick skitfort idag faktiskt! =D Evy fick hoppa in tidigare meed då en kollega va sjuuk.. så Evy fick hoppa in kl. 8:30 typ.. stackarn.. men extra cash skadar inte.. right? ;)
Det va verkligen skitcoolt.. när Julia hade rast så va det bara vi systrar som jobbade.. Evy fick ta kassan å jag fick stå i köket då, för Evy kan inte frukostköket.. riktigt ballt va det verkligen! Vi rulade verkligen! Haha =D Sister power! Wohooo ^^

Sen så hade Julia med sig värsta högtalarna till jobbet å då rockade vi loss i köket samtidigt som vi jobbade! Det har varit en riktig skoj dag faktiskt! ^^ Det va verkligen skiiiiiitlugnt från 06 framåt.. men sen klockan 13:30 så slog det till.. det va rusch hela tiden ända till klockan 16! Jag, Evy å en annan kollega Jenny stod i kassan.. vi alla 3 skulle sluta runt 15-15:15-tiden.. men nope... ingen av oss fick gå då ingen kunde lösa oss å det va långa köer osv.. Julia ville släppa hem mig först eftersom jag började tidigaste av dem alla.. men jag vet att Evy hade bråttom hem så jag lät henne gå hem först å jag fick stanna över till klockan 16 istället.. men det va helt lungan för mig för tiden gick asfort å jag mådde ju bra idag så inga problem! ^^ Extra cassh bara.. tihi ^^
Waffle fries e ju tillbaka nu igen efter 2-3 veckor.. å jag hade verkligen beslutångest om va jag skulle äta.. antingen sallad eller nått onyttigt.. men det blev åt det onyttiga hållet.. haha.. åt en dubbelcheeseburgare meny med waffle fries.. mkt göttig! Haha =D Men jag e värd detta efter gårddagens slit å 2h träning.. haha =P
När jag slutade jobbet så hängde jag kvar på Donkan faktiskt med Julia å Tarek.. vi bara satt i personalrummet å chillade.. å de 2 tog med sig laptopen till jobbet! Haha! Eftersom jobbet har stängt av internet så fick de idéen att ta med sig sin egen laptop å surfa på Wi-Fi.. å det funkade oxå! Gratis å bra! Haha! =D Jag lovar... nån dag... kommer de flesta medarbetarna ta med sig sina laptopsar till jobbet för att sitta å surfa på sina raster! Haha.. jag kan säga med en gång att jag inte kommer att va en av dem.. så beroende av datorn e jag inte för att jag ska ta med mig en till jobbet för att surfa på raster =P Jag kan faktiskt vänta tills jag kommer hem... =)

När jag kom hem från jobbet så fick jag köra Evy till hennes kompis då hon redan va sen till nån födelsedagsmiddag pga. jobbet.. Jag får alltid va chauffisen loool... =P

Nu ikväll ska jag bara sitta å hänga vid datorn fram tills middagen.. efter d funderar jag på att kolla på the Saw 5 faktiskt då jag inte orkade göra d igår.. =P Efter the Saw 5 blir det sova sova! Jobbar ju öppning imorrn igeeen.. haha =P Men det e skönt med öppningar ^^

Allt för idag! =)
Ha en trevlig kväll laa! ^^

94 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Idag (mån) var den sista öppning på ett tag va? Så skönt det måste vara o slippa behöva vakna 04.30? ^^

Jag som klagar när jag måste vakna 7.20..



Va Saw 5 bra eller? Funderar på att gå på Saw 5 på bio här i Japan, när den nu kommer hit.. :P



*Älskling, kom ihåg att bara för att man tränar så kan man inte unna sig för mkt göttigheter ;P

2008-11-09 @ 16:16:04
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

Nee, idag söndag e d min sista öppningsdag på ett tag ahh.. =P Haha, jaa.. men det e skönt att jobba tidigt som sagt =)



Jag har inte sett the Saw 5 ännu.. haha... ska kolla på den ikväll... återkommer med ett inlägg om filmen later.. ^^



Haha.. jag veet.. men bättre att jag tränar å unnar mig lite göttigt än att bara sitta hemma samtidigt som jag unnar mig right? ;)

Fast jag e ingen sån människa som äter så mkt skräpmat dock as u know.. tihii ^^



Puss <3

2008-11-09 @ 17:51:49
URL: http://concon.blogg.se/
Postat av: K'

Haha blanda ihop tid o datum, menade ju söndag egentligen.. :P



Helt klart mkt bättre att du tränar också än bara sitter hemma o käkar onyttigt ;P



Puss!

2008-11-10 @ 09:16:50
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0