Ledig idag! ^^

Idag e det min andra å sista lediga dag från jobbet för den här veckan... hihi ^^
Jag har bara suttit å kollat på serier.. idag började jag med en ny japansk serie vid namn Bloody Monday! Faktiskt en helt så okeej serie än så länge.. har bara kollat på 2 avsnitter än så länge... vet inte hur länge till jag får vänta för att kunna fortsätta med denna serie då jag behöver engelsk sub.. annars fattar jag ju nada =P


Den japanska serien Bloody Monday

Sen så fick jag åka med Evy till banken för att fixa lite grejer.. då passade jag på att fixa mina grejer oxå när jag ändå va därborta! Haha =P Å gissa vem man träffar därborta i Kortedala när jag parkerade bilen.. jo, Jennifer! Haha =D Henne ser jag överallt nu på sistone =P Så hon hängde med oss en stund oxå åkte hon med oss ner till Bellevue å hängde med oss en liten stund i restaurangen innan hon skulle åka å jobba! =)

Runt 16:30 tiden så åkte jag till flygplatsen för att hämta Yis pappa som kom hem idag från Kina. Fick även sällskap av Evy oxå ^^ Snällt att hon åkte med mig! =) Ville ju inte åka ensam.. =P Fort en månad har gått asså.. Yis pappa har redan varit där i en månad.. helt otroligt va tiden verkligen rinner iväg..! =D Men jag e happy för d! ^^

På vägen till flygplatsen så va d typ kö å sånt.. å jag hatar bilköer.. haha! =P Jag har verkligen ingen tålamod asså! =P Sen när vi kom till 110km/h vägen så körde jag typ i 90km/h... Evy bara gasa! Det e 110km här! Haha.. yupp yupp.. jag gasade på .. jag gasade upp till 140km/h.. haha.. har aldrig kört så fort innan! Har bara kört 120km/h som max.. guud va rädd jag va när jag körde så fort! Haha.. trodde att jag skulle dööö! Svetten bara rann ner.. haha... guud såå rädd! Evy bara satt å asgarvade åt mig.. lool =P Så nu har jag testat på d oxå.. riktigt skrämmande iaf =P

Nu ikväll ska jag bara kolla på serier.. jag har så många serier som jag inte har hunnit att kolla klart på.. haha =P Helt sjukt!
Ikväll ska jag verkligen bara sitta här å dega.. men det blir säkert så att jag kmr att göra nått annat ist.. t.ex. sitta å chatta å surfar runt på nätet.. =P

Måste försöka lägga mig tidigare oxå.. börjar jobba 08:30 imorrn..

82 days left....<3

Kommentarer
Postat av: K'

Shiet 140km/h.. ni får vara försiktiga om era liv..

(\__/)

(¤.¤')

((|) )

(")(")* A worried bunny-priest



Hoppas du får en bra dag på jobbet gullet!

Pussar!

2008-11-21 @ 06:56:49
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0