Miin dag e bortaa!! ;P

Well... idag har jag haft en låååååååång dag!! Jobbade från klockan 10 till klockan 19:30.. shieet asså.. värsta passet!
Men men, det e pengar.. ;P
På väg till jobbet så tog jag å Evy sällskap.. vi satt på samma vagn.. å det va najs med lite sällskap.. men när vi va i stan typ.. så va d nån som petade på mig.. haha å jag tänkte typ vem e d som petar på mig osv... så vände jag mig om.. å det va tydligen Emma! Haha.. hon bara: Jag känner igen dina glasögon.. lool =P Men det va trevligt iaf.. å snackade lite granna med varandra.. tihii ^^ Konstigt att jag inte såg Emma när jag gick på vagnen.. haha =P

Men annars så hände det inte så mkt idag faktiskt.. kom lite småruscher lite då å då.. =P Fick stå kök i början av passet... men vid 16-tiden fick jag ta kassan då folk skulle sluta vid 16-tiden osv.. men det va kuuul att stå i köket idag faktiskt! ^^ Känner att jag börjar bli bättre nu i köket.. =) Min blåsa som jag fick igår sprack idag faktiskt.. nu kmr jag säkert få ett fult ärr.. buhuu.. men men, det får jag leva med.. =P Så hemsk kan det inte va... hoppas jag! ;P
Fick även nässelutslag av nått slag på jobbet.. e allergisk mot nånting.. men vet inte va d e.. lite jobbigt faktiskt.. men antagligen e det deras starka rengöringsmedel.. å jag som har så känslig hud oxå.. tål ju typ ingenting =P

Jag fick låna Twilight boken av Linn nu.. oxå fick jag låna den andra boken oxå.. =D Denna serien består av 4 böcker, men Linn tyckte inte att d va nån idé att ta med alla böckerna då alla böcker e på 400 sidor.. haha =P Men det ska bli kuuul att läsa! Ser verkligen framemot d! Det e verkligen INTE mig... jag + läsa = inte sant! =P Men för första gången e jag faktiskt sugen på att läsa.. å det e ju braa plus att böckerna e på engelska.. så jag får träna min engelska lite eftersom min engelska suger.. =P Jag har faktiskt börjat läsa lite granna redan.. läste lite på min andra rast idag samt på vägen heem från jobbet =) Å det jag har läst hittills minns jag från filmen.. men alla säger att böckerna e bättre.. så d ska bli spännande å see om böckerna verkligen e såå bra! ^^

Ikväll ska jag vika massa tvätt! Mamma har tvättat idag.. å det blir alltid jag som får  vika =P
Senare ska jag ligga på sängen å läsa lite innan läggdags typ ^^

Men nuuu ska jag självklart gå ta en dusch! ^^

Äntligen så e d helg! En braa helg att ser framemot med mkt aktiviteter.. tihii ^^
Imorrn blir det först jobb eller jaa, ska bara ha kalas dock.. å sen ska man på inflyttningsfest hos Nova! Ska bli kuul! =)
På söndag e det den omtalade å efterlängtade Donkans julfest! =D Den längtar jag till så mkt! ^^
Eftersom alla har typ värsta höga förvätningarna nu så lär d säkert bli tråkigt.. men det får vi verkligen inte hoppas på! ;P
Men det märker vi väl.. återkommer med resultatet på bloggen då dagarna e passé.. =)

Ha d toppen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0