Rolig dag igår! ^^

Igår lördag så va jag ledig från jobbet! Så himla sköönt! På dagen gjorde jag inte så mkt egentligen.. satt å chattade mest med älsklingen <3 å bara tog d lugnt! ^^
Puss på dig xiao zhu zhu! <3

Sen mot kvällen hände d grejer... Det började med att jag körde laserdome vid 8-tiden.. =) Vi samlades runt 19:30-tiden då vi skulle typ chilla å umgås lite med varandra innan laserdomen.. Matchen började kl.20 iaf.. å vi va typ kineser mot svenskar.. haha.. fast första omgången fick Ming Ming gå över till det röda laget då de va för få pers plus det va massa småbarn så de kommer inte kunna vinna alls oxå att Ming Ming e värsta proooo så han skulle hjälpa the kids typ.. =P Vi kineser plus en svensk kille va med i det gröna laget... vi va ungefär 12 pers sammanlagt som körde laserdome igår =) Vi körde 2 rundor.. första rundan så vann vi gröna laget men.. Ming Ming kom på första plats av alla.. han hade typ över 33000 poäng jämfört med andra som låg på kanske 1000-6000 points... sjukt grym e han! Första omgången varade i 40 min.. det kändes verkligen inte som 40 min hade gått när vi väl började spela! Tiden gick otroligt fort! Men det va roligt iaf! Andra omgången varade i 20 min..  å då gick jag, Yi, Andy å Benny över till det röda laget eftersom vissa från det röda laget bara hade pröjsat för en runda... actually vi förlorade =P men vi hade massa småbarn med i laget oxå.. såjaa.. =P Å Ming Ming kom på första plats igen.. haha =P Jag va skitdålig på båda rundorna.. jag va bättre i den första rundan.. jag kom på 18:e plats av 25.. men sista rundan omg... jag kom näst sist!! 18:e plats av 19.. =P Haha.. Pinsamt! =P Igår när vi körde va vi bara 3 tjejer å resten killar.. dvs.. 9 killar! Haha..  men det va roligt iaf! ^^


Gruppbild! =D (fast den svenske killen försvann...)


En rolig gruppbild där han som tog kortet bad oss att ta upp ena armen! =P

Efter laserdome så sa vi hejdå till de andra å jag, Yi å Ming Ming åkte hem igen för att hämta Evy..
Då va det dags att dra vidare igen... vi drog till Yans restaurang för att "förfesta".. =P Vi kom fram till Yan, å då hade inte Yan kommit fram ännu.. så vi fick sitta i bilen å vänta lite.. sen när han kom så låste han upp dörren för oss å då va Evy hungrig å sugen på sushi å då tog Yan fram massa sushi till oss som vi fick göra själva.. =P Jag åt dock bara carliforna rolls å makisar! Yummie! ^^ Evy, Ming Ming å Yi gjorde sina egna sushisar.. hihi ^^


Evy makes her own sushi! ^^


Så söt! =)


Ming Ming å Evy =)


Kolla in Yi när han gör sin egen sushi.. =P


My loooord! Så mkt Wasabi!! =P Vem e d som får käka upp den...?


Ming Ming!! Haha... Yi trycker in den i Ming Mings mun... =P


Så här såg han ut efter sushin.. tårögd? =P

Under tiden Ming Ming, Yi å Evy gjorde sushi så åkte jag å Yan först hem till Heng för att hämta kortspel... sedan så åkte vi till Backaplan för att hämta upp Anny å Jennifer... Yan visste inte hur man körde till Hisingen å han ville att nån skulle hänga med...  men jag visste hur man körde dit så jag åkte dit med honom.. =) Omg Yan kör som en dåre asså.. han e värre än mig asså! Jag tycker att jag kör fort... Yan.. han körde 110km/h på en 70 väg?!?! My lord.. En riktig dåre verkligen.. =P Jag satt i bilen å va livrädd typ.. haha.. speciellt när han skulle svänga. my good.. han svängde i värsta farten lool.. =P Jag bara satt å klagade på hans hastighet.. men då säger han att han kör säkrare än mig å att han kör bättre mig blabla.. =P


Jag å Yan =)

Anyway så plockade vi upp Anny å Jennifer utanför McDonald's i Backaplan å åkte tillbaka till Yans restaurang..
När vi kom tillbaka till Yans restaurang så satt jag, Yi, Yan å Ming Ming å spelade 80.. egentligen så e d Evy som skall spela, men hon ville inte va i samma lag som Yan.. så hon bad mig spela.. men jag ville inte heller va samma lag som Yan.. haha! =P Han bara skäller ut en ifall man spelar fel.. som sist hos Yi när Anny å Yan va i ett lag.. omg stackars Anny.. han bara skällde på henne =( Evy bara: Anny e ändå Yans flickvän å han skäller på henne bara.. men vi andra da? Han lär säkert slå oss å örfila oss..! Haha =P Men iaf.. tillslut så va Yi å Yan i ett lag å jag å Ming Ming i ett lag.. jag e värsta noob.. Ming Ming oxå för den delen.. men han e nog bättre än mig för jag e inte så smart av mig.. =P
Anyway så vann jag å Ming Ming rundan! =D Värsta tur vi har! Haha... men då började Yi å Yan skrika å skälla på varandra som vanligt eftersom båda e såna dåliga förlorare.. å skyller på att den personen har gjort fel osv.. de erkänner aldrig sina fel! =P Därför får aldrig Yi å Yan spela någonting tillsammans! =P De bara tjafsar å tjatar all the time varje gång de förlorar.. lool =P Eftersom de bara satt å skrek å skällde på varandra så sa Anny att vi kör en annan lek istället.. istället för att höra de 2 bråka.. lol =P


Vi sitter å spelar 80 =)


Me and Jay! =)

Så vi körde tärninglek ist.. en lek där man ska gissa hur många av ett nummer man tror att det finns sammanlagt både hos sig sj å motståndaren.. svårt att förklara haha.. men vi delade upp oss killarna mot tjejerna iaf.. Den som förlorar ska dricka en klunk å då ger man tärningsgrejen vidare till den andra personen i laget osv.. om heela laget har förlorat så ska alla i laget ta en klunk.. Nu så börjar själva "supandet" kan man säga:. haha =P Jag e den enda som inte drack nått då jag inte tål alkohol samt jag körde bil.. =)


Spriten!


Här sitter gänget å kör tärningsleken.. =)

Vi satt å körde denna lek hur länge som helst.. haha.. under lekens gång så satt Jennifer å skickade massa snygga mobiltema till min mobil.. så nu har jag massa snygga teman! Thank you Jennifer! ^^ När tjejerna va lite alkoholpåverkade så satt de å skrek efter "mr Peanut" typ... som va deras gud i leken.. haha =P "Fa sang gor gor, löng go bo" (översättning... mr peanut, 2 bollar..) Jennifer å Evy va värst.. men det va kul iaf! =P Haha =D


Jennifer and me =)

Yan å Ming Ming slog vad hela tiden under spelets gång.. men Yan förlorade varje gång typ så Yan fick klunka ner sammanlagt 4 stora feta glas med vodka + cola eller fanta blandade... haha =P Stackars Yan..
Ming Ming ägde oss alla tjejer i början.. haha.. han va så grym =P Killarna va grymma i början av leken men sen så kom tjejerna i kapp ;)

De sista timmarna bytte vi lek till ShowHand.. å insatsen va typ antalet klunkar man skulle dricka om man förlorar eller att man inte gå med på leken då man har dåliga kort i handen.. självklart va det sprit som va inblandad, men jag fick dricka vatten... jag fick dricka MKT vatten! =P Det va en runda då det bara va jag å Yan kvar i leken.. Yan höjde insatsen till ett glas vatten.. om jag förlorar så skulle jag dricka upp ett glas vatten.. å jag gick med på det eftersom jag hade ett par ändå.. fast ett lågt par.. men det visade sig Yan vann rundan då han hade ett högre par å jag fick dricka upp ett helt glas vatten å va sedan full av vatten så att jag hoppade av leken.. haha =P Jag kunde inte dricka mer vatten..  har druckit så mkt vatten innan oxå.. haha =P Gissa vem som va tvungen att gå på toa typ hela tiden.. =P
Avslutningsrundan va bäst... då va det bara Ming Ming å Yan kvar i leken.. Ming Ming satsade på färg nämligen.. de 3 första korten va typ av samma färg.. å Yan hade bara ess som störst.. men sen när de fick sitt sista kort.. det 5:e kortet asså.. så visade Ming Ming upp ett kort som inte va av samma färg... då visste Yan att han skulle vinna då han hade ess som störst å att Ming Ming inte hade färg.. Å deras insats va ett hel glas med mkt vodka med fanta.. å ja, Yan öppnade kortet å han hade ess som störst.. men men Ming Ming såg besviken ut å då trodde Yan att han vann, men nejda.. Ming Ming öppnade kortet å visade sig att han hade par i 6:or! Haha... då åkte han ner i helvetet.. =P Fick dricka upp hela glaset.. =P
Ming Ming va glad å lycklig hela kvällen då han har fått tillbaka sin gameboy av Yan efter 7ÅR?!?! Haha.. den va helt dammig å söndrig... det va lol iaf.. =P Ming Ming ville ha ränta för att Yan hade haft hans gameboy så länge, så hans mål under hela kvällen va att han skulle supa sig full helt enkelt å dricka massa massa alkohol.. å det lyckades Ming Ming.. =P Det e en dag han aldrig kommer att glömma, enligt Ming Ming.. =P Haha...  =P



Anny  =)

Vi lämnade Yans restaurang runt halv 5 ungefär.. haha.. jaa, vi va där länge ja =P Men det va skoj å roligt ^^ Yan ville fortsätta å köra å dricka upp typ all sprit, men både Yan å Anny måste jobba idag så va vi tvugna å säga stopp helt enkelt så de båda kan komma upp å jobba å så... Vi städade lite å så innan vi drog.. =)  Alla va typ alkohol påverkade förutom jag =P Yan va ändå inte packad nånstans trots att han drack så mkt mer än alla andra.. haha =P Han ville ju köra Ming Ming hem oxå.. men det fick han inte av oss.. vi vill inte att han ska köra påverkad å förlora körkortet typ.. vi ville inte heller att han skulle köra hem heller.. men eftersom han bor så nära restaurangen så va d la okeej.. annars kommer ju inte Yan å Anny hem typ..
Jag lämnade av Ming Ming i stan å körde hem Jennifer till hennes moster.. å sedan så va man hemma å klockan va då typ 5 nån gång på morgonen.. då va det typ dags å sova.. =P

Vi drog aldrig till Ai-festen på Respekt då ingen av oss va så sugen på att gå ut å festa.. vi hade det skoj å trevligt i Yans restaurang =) Tihii ^^

Idag så har hela min dag gått åt bloggen då mitt internet e så himla segt å det tar sån tid att ladda upp bilderna.. såja... jag har suttit med detta inlägg hur länge som helst nu.. =P Senare mot kvällen ska jag nog inte göra så mkt.. det e söndag idag å jag ska skriva ut lunchmenyer åt föräldrarna som vanligt å vika lite tvätt kanske =P Sen så får vi se va som händer.. =)

100 days left....<3

Kommentarer
Postat av: menh

haha...jag vet im Pro xD

//kram Ming

2008-11-02 @ 21:56:47
Postat av: K'

Woah! Det kallar jag för ett inlägg.. ;P

Önskar jag kunde vara med på laserdoom.. någon måste ju dra ner Mings poäng.. ;P

Låter som ni har haft en kul kväll! Äsch, AI-festerna brukar ändå inte vara något vidare..

Puss älskling!

2008-11-03 @ 15:22:03
URL: http://gnz.blogg.se/
Postat av: Connie

Ming Ming: Nån vacker dag... så ska vi ta ner dig på laserdome... haha! ;)



K': Aww, älskling! <3 När du e tillbaka så får du ta ner Ming Ming på laserdome helt enkelt ;) Han skryter allt för mkt.. haha! =P Jag vet att du kan ta ner honom sötis.. tihii!

Puss puss! <3

2008-11-03 @ 16:18:09
URL: http://concon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0