Så onödig tid!

Idag har jag jobbat från klockan 10:30.. skulle jobba till klockan 14 egentligen, men det va dålig försäljning pga vädret så skickade de hem mig efter en å en halvtimme.. suck...Så onödig arbetspass verkligen! Jag som fick offra min sovmorgon för att jobba en och en halvtimme?! Aja, men så e d alltid när man får såna mestider... (korta pass dvs).. man blir alltid hemskickad först då man slutar tidigast av alla andra typ.. Vi får la se om jag man blir hemskickad imorrn oxå då jag ska jobba ett kort pass igen... 

Just nu sitter jag i restaurangen å åt göttig stek fläsk med löksås å bruna bönor! Yummie! ^^ Så hiiimla gott! Jag verkligen älskar denna rätt!!! =D Så nu e jag mätt å glad =)
Ska alldeles strax dra mig till systembolaget för att handla lite sprit åt restaurangen.. de har öppnat ett systembolag i SKF! Nära å bra! Haha =P

Sen efter allt detta ska jag bara heeem å dega på mina serier haha! =P
Senare på kvällen ska jag träna ett aerobics dans pass meed! Älskar verkligen att träna danspass.. det e såå himla kuul! =D Jag lär säkert fastna i gymmet för lite styrketräning meed haha =P Det e bara för att alla danspass bara tränar kondition.. så jag får helt enkelt köra lite styrka själv.. =P

Det e mina planer för idag iaf.. ^^

91 days left....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0