Seg internet..

Guuud, mitt internet e så himla segt att jag orkar knappt blogga.. det går helt enkelt inte göra nånting vid datorn.. man tappar typ lusten när internet inte funkar.. suck...

anyway... igår jobbade jag 16 till stängning... skulle sluta 21 egentligen, men Sanela ville att jag skulle stänga ist för Daniel för att jag har stängt mkt o så.. å d va okej för Daniel att byta tid med mig oxå.. =) Jag stängde med Sanela å Ghamgin.. det va riktigt soft! =) Det va en lugn dag igår oxå.. å jag hann med 00:45 vagen hem som vanligt ^^ Jag, Sanela å Ghamgin å Ghamgins kille promenerade ner till brunnsparken från Valand för att ta vagnen.. det va kuul faktiskt! Deras konversation va hur roliga som helst.. haha =P

När jag kom hem kollade jag på heroes innan läggdags.. =)

Imorse blev jag väckt av föräldrarna för att d va nån från länsförsäkringen som kom till restaurangen å skulle snacka lite.. men det gick fort.. efter d drog jag hem å dega på sängen typ en timma igen.. =P Det va skönt! ^^

Idag ska jag inte göra så mkt... ska fortsätta med serier.. haha.. har knappt hunnit kolla på något alls! =P Men jag e ledig idag så jag ska bara deeega! Oxå ska jag träna senare på eftermiddagen oxå.. ^^

Det e nog allt som händer idag =)

83 days left....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0