Serier time! =D

Dags för dagens uppdatering! ;)

Imorse så kollade jag på Saw 5 när jag vaknade som jag nämnde i föregående inlägget.. =P Sen så gjorde jag mig iordning å drog ner till tvättstugan för att sköta lite tvätt eftersom mamma inte hade tid vid lunch-tiden.. =P Efter d gick jag å åt göttig lunch.. yummie! ^^ Åt schnitzel idag.. så gott! Tihii ^^ Sen så stack jag hem igen för att kolla på den kantoesiska gameshowen "Super Trio Supreme"... lite underhållning behöver man ju lite då å då ;) Blev sedan ner ringd av mamma att jag skulle ner å hålla koll på restaurangen för mamma skulle tvätta.. så jaa, jag va där å jobba lite typ.. samtidigt som jag bloggade mitt föregående inlägg.. =)


Super Trio Supreme

Åkte därefter till revisorn som ni veet.. det gick bra å jag fastnade inte i rusningstrafiken.. thank god! =D

Jag tränade idag vid 17-tiden.. efter mitt danspass så drog jag vidare till gymmet för att styrketräna lite.. ^^
Skulle egentligen köra dubbelpass idag.. men jag fick sån värsta träningsvärk i benen så jag fick avstå det andra passet helt enkelt.. jag som va så sugen på ytterligare ett danspass till, men men.. så kan d gå ibland... ;P

Nu sitter jag här å har börjat kolla på en japansk serie vid namn Galileo.. Yi säger att den e bra så han rekommenderade mig den.. det e en serie från 2007... en sån dektetiv serie av nått slag.. å sånt gillar jag! =D  Ska börja kolla på deeen iaf.. sen så har jag en annan serie att följa.. en taiwanesisk serie (finally!) ) =D Så längesen jag kollade på taiwanesiska serier.. men det e bara för att de flesta serier som har gått nu har inte lockat mig.. men den jag ska följa nu heter Mysterious Incredible Terminator å på kinesiska 霹靂MIT å denna serie började äga rum i Taiwan i lördags faktiskt.. så yess, äntligen lite taiwanesiska serier! Wohoo ^^
Hoppas att dessa serier e bra nu iaf! =D


Den taiwanesiska serien


Den japanska serien

Ikväll ska jag typ bara sitta å kolla på serier! ^^ Har tvätt att vika med.. men får la se om jag orkar med d idag.. haha =P
Annars får d bli imorrn... =P 




Kommentarer
Postat av: K'

Kolla på skräckis på morgonen.. ;P



Mmm.. låter ljuvligt med schnitzel! ^^



Många nya serier alltså.. ^^

Puss!

2008-11-11 @ 10:48:31
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0